Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2010 15:34 - За боговете
Автор: platttonnn Категория: История   
Прочетен: 3076 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 28.06.2010 07:38


Християнството ми е присъщо,само,че си запазвам правото да расъждавам. Не разбирам защо има канони,може би за да има стадо,а който не е стаден как да постъпи? Някога библята не ме впечатляваше,защото търсех стария завет,който доста е любопитен,като сюжет. Примерно сега чета ИЗХОД ,ако това е вярно аз не виждам нищо божествено там, един кръвожаден тип които се старае да получи ДАРОВЕ И УВАЖЕНИЕ,ако са ни такива боговете ние трябва да сме доволни от себе си. Не е добре да има посредствени коментари,защото аз знам,че царството божие няма да дойде забелязано. Всеки психологически грамотен и необременен човек знае , че живот означава някакво изстезание и гавра,и въпреки това достойните остават такива,къде ли е Сатана,името му значи светлина,какво ли е мрак?


Тагове:   психология,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ами,
13.05.2010 15:42
именно поради тези и други причини има нов завет.
цитирай
2. platttonnn - Не съм
13.05.2010 15:57
ядосан,само питам по добре ли сме!,благородни ли сме!
цитирай
3. анонимен - Да, много сме благородни!
19.06.2010 12:36
Най-благороден е ka4ak и клонингите му!:)))))))))))
цитирай
4. platttonnn - Здравей dalida,
03.07.2010 14:25
с твое позволение,смятам,че Илиада е от Омир,и там става дума за една като теб много хубава жена. Докато мисля,че Ад е от Данте. Съгласен съм,само че ми харесва да философствам понякога. Луцифер,значи,носещ светлина,а той е най важният в ада,тогава защо има мрак? Сладък ден.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2673807
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив