Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2011 07:35 - Най-разтърсващото от новия брой на "ШОУ"!
Автор: platttonnn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1584 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.12.2011 07:40


Личният шофьор на Пейчинов наследявал лъвския пай от имотите и милионите му
• Младокът Николай е до Августин от 11 години, 90 на сто от фирмите на ВИП емигранта били на негово име

image Топ историите от седмицата във вестника на народа:


Братовчедката Ани: Погребваме Августин в изящен бронзов ковчег!


Замразиха трупа на Велко Кънев!
• Актьорът няма да бъде погребан, докато не пристигнат дъщерите му от чужбина


Нешке, върни парите!
• “ШОУ” доказа с документи, че Робева е взела половин милион лева от БНТ


Хумористът Илия Цоцин:
Митко Щерев е сливенски циганин!
• Карбовски е мръсник, от Ути Бъчваров получавам уртикария


Вдовицата на експремиера:
Гена Димитрова лежи в гроба изкопан за Любен Беров
• Стоянка Берова падна и се изпотроши жестоко


Режисьорът Камен Костов:
Севелина Гьорова направи много гадости и умря като куче
• Директорът на Народния театър Павел Васев беше мой персонален доносник


Джеки Стоев:
Отец Иван е лежал в затвора, но след това е дал обет и го изпълнява
• Той не е мошеник, враговете му умират един по един, споделя режисьорът


Героят на соцтруда Игнат Раденков:
Американското посолство принуди Илия Павлов да ми върне 7 милиона лева!
• ДС е подготвяла ликвидирането ми


Д-р Иван Христов:
“Софарма” не пожела да лекува астматиците
• Предложих на Огнян Донев патентованото си уникално лекарство против астма, но неговите директори ме отрязаха


Дим Дуков:
Разпопиха ме с донос!
• Отлъчиха ме от църквата, защото отказах да източвам еврофондове, твърди скандалният отец Дамаскин


Компроматът срещу викария на дядо Максим поръчан от Николай Пловдивски?
• След Йоан Знеполски щели да ударят и дясната ръка на Кирил Варненски – Главиницки епископ Йоан, и игумена на Троянския манастир Григорий


Бизнесменът Емил Русанов:
Лили Иванова ми поиска е 14 000 хонорар!
• Малкият Дамбовец-Рамбовец ме заплаши със смърт!


Калин Кьосев, убиецът на Елеонора, пред самоубийство?
• Искал да сложи край на живота си, защото жена му го напуснала


Ексконтаразузанавачът Павлин Павлов:
Богомил Бонев тръгна да ме стреля, щях да го гръмна като куче
• Когато арестували данъчния инспектор Дани Милев той се изрепчил: “Ами ще ме пуснете, защото аз съм барабанистът на Нона Йотова!”


Телевизиите на бунт срещу Красимир Гергов!
• Контролираната от рекламния олигарх пийпълметрия на GARB насочва милиони кам неговата bTV


Стефка Берова:
Отказах да пристана на богат италианец!
• Волен Николаев ми беше измислил името Стефка Дзверова


Цвета Кирилова:
В Нова тв има много мърша
• Двете най-големи телевизии се конкурират смешно и безпомощно, твърди бившата водеща


Трактора лапна 9 милиона от Европа?!
• “Протестиращите” синдикати прибират 53 млн. лв. европари


Детективът Боян Юруков:
Синът на Марта Деянова не беше изчезнал, а избяга от семейството си
• 145 души са в неизвестност тази година


“Фермер търси жена” свърши трагично
• Кандидат-булките на Свилен, Емо и Димитър ги зарязаха


Разследващият журналист от Нова тв Васил Иванов:
Бомбаджията срещу мен е разкрит!
• Глобиха ме заради Янко Ваташки-Лудия


Тайнствено самоубийство в частна фирма на кмета от “Стъклен дом”!
• Младата дизайнерка Ани, щерка на актрисата Галя Миланова, се хвърлила през прозореца в същия ден, когато починала баба й
• Намерили 17-годишния син на режисьорката Ани Драганова, увиснал на въже в гората до Правителствена болница


Маги Малеева се развежда
• След кака си Мануела и най-малката щерка на Юлия Берберян напуска мъжа си заради изневерите му


Веско Топалов къса със Силвио заради жена и пари
• Най-добрият български шахматист спира сътрудничеството с мениджъра
• Съпругата му Кристина настоява да прекрати кариерата си


Лечков в тотална депресия
• Данчо съсипан от провалите, които го следват навсякъде
• Изпокарал се със сина си, спрял да му плаща обучението в Германия


“Титаните” искат от Цоцорков 8 млн. евро за 40% от акциите на ЦСКА?!
• “Червените” дължат пари на кого ли не, застрашени са от ново отнемане на евролиценза
 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2673413
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив