Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2011 17:07 - Водещият на X Factor Део: Стана ми неудобно от целувката между Мария Илиева и Стела
Автор: platttonnn Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1568 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сумата, събрана от sms-и във "VIP Brother", беше 2 700 000 лева image Део с една от най-запомнящите се участници в Х Factor Стела Петрова. Снимка: Нова телевизия Финалът на музикалното шоу „X-Factor” наближава, а с него се увеличават и екшъните между участниците. Напрежението расте, предпоставките за интриги – също. Репортер на „ШОУ” се добра до водещия Део – човекът, който е наясно с всички драми зад кулисите.

..................................
- Део, с наближаването на края на X-Factor обстановката на сцената и зад кулисите като че ли става все по-гореща. Как успяваш да потушиш всичките тези страсти?
- Напрежението се е вдигнало на макс, има я спортната злоба вече. Колкото повече се приближаваме до финала, толкова повече на всеки му се иска да спечели.

- И кои са най-големите гафове до момента?
- За мен най-големият гаф до момента в предаването беше в първия лайф, когато накрая имаше невероятен технически срив! Вместо да тръгне видеото, както очакваха всички, нищо не тръгна, а всички ни наблюдават – конкуренти, зрители, за да видят какво ще се случи. Казаха ми в микрофона: „Спокойно, имаме го, пускаме го сега”, направиха втори опит -и при втория записът не тръгна, след което се наложи директно да се насочим към финални думи.

- Говориш за конкуренция – смяташ ли, че X-Factor успя по някакъв начин да надвие „Гласът на България”?
- Наясно съм, че телевизията е една зверска борба за рейтинги и който колкото и да ти се усмихва, всъщност има огромно напрежение, борба за реклами и т.н. По капиталистически и това е! Ние получавахме писма от английския X Factor, а хората там са капиталисти, гледат само да критикуват. В писмата им обаче имаше само суперлативи!

- Говориш за огромен ресурс. За да се реализира една такава продукция, вероятно са нужни немалко нули зад първата цифра? Колко струва реализацията на X-Factor?
- Ресурсът е огромен, но не говоря само за парите. Но както един голям филм се прави с много пари, подобна тв продукция също струва скъпо. Това е факт.

Нулите зад цифрата не са малко...

- Преди последните елиминации видяхме, че оказа голяма подкрепа на Стела Петрова. Каква обаче беше истинската причина за нейния изненадващ отказ да продължи да пее?
- Зрителите наистина няма как да го знаят, но Стела просто си е такъв човек. Струва ми се, че България, ние като зрители, сякаш все още не заслужаваме да имаме подобен изпълнител като нея. Тя според мен трябва да бъде изолирана на някое страхотно място, където да седи 2-3 години и да си музицира, да се грижат супер готини хора за нея, а не да попада в месомелачката на шоубизнеса. И аз смятам, че просто не сме дорасли по някакъв начин да посрещнем адекватно подобно същество като Стела – затова и станахме свидетели на такива крайни реакции от нейна страна. За мен тя е един от, да не кажа, най-запомнящите се участници в шоуто. Но искам да ти кажа, че Стела се беше отказала още в Къщата при съдиите, когато Мария Илиева трябваше от 6 момичета да избере 3. И вечерта в пиано бара Стела трябваше просто да седне и да си изпее парчетата. Бяха 2 песни. Тя не можа. През цялото време акомпанираше на останалите участнички – на Маги, на Алекс. После изпи 50 г уиски и успя да си изпее двете песни. Така че това не е поза, не се прави за пред публиката, това е част от характера й.

- Кой пусна слуховете, че между нея и Jeason Brad Lewis има нещо повече от приятелство? И доколко това й повлия?
- Как да ти кажа... не знам, тя може да отговори по-точно на тези неща. Но ще ти кажа кое ми направи не особено добро впечатление. Нейното гостуване в „Здравей, България” – имах усещането, че колегата, който водеше предаването, подходи много неправилно към нея.

- Говориш за Павел Владимиров?
- Да! Особено ме подразни, когато

извади едни салфетки, за да й бърше сълзите,

държеше се някак подигравателно с нея. По принцип Павел Владимиров е супержизнерадостен и усмихнат човек, не мога да си обясня защо се държа така. Беше доста странно. И за пореден път доказва, че не сме дорасли още за някои неща – ако не харесваш някой, просто недей да демонстрираш подобно поведение. Аз 10 години съм бил водещ, чувал съм всякакви неща за себе си, мен също са ме освирквали...

- Преди да излезеш на сцената, за да водиш поредното издание на шоуто, наясно ли си с всички изненади, които са подготвени? Например онази шокираща целувка между Мария Илиева и Стела...
- Да ти кажа специално за целувката – дори на мен, като гледах, ми стана неудобно. Замислих се за момент, че може би

се преминава някаква граница.

Обаче шоуреакцията се получи. Но, честно да ти кажа, предпочитам хората да се провокират с целувки, отколкото да викат „у-у-у”, да се бият и да си избиват предните зъби!

- Наскоро се заговори за саботаж в Нова телевизия – това не се ли отрази и на екипа на предаването? Все пак, когато има напрежение по коридорите, то стига до всички...
- Явно аз определено съм в привилегировано положение, защото нито съм чул за тези неща, нито съм усетил последиците от тях. В X-Factor поне до момента не съм усетил да се е пренесло някакво напрежение от проблеми, които са извън нашата кухня.

- А от заплащането доволен ли си? В България напоследък говорим само за криза...
- Аз година и половина стоях без работа. Имах някакви участия от време на време, от които живеех горе-долу добре, но твърда заетост нямах. Преживях това. Но при мен е така – случва се нещо голямо, след това леко затишие, вероятно в мен е проблемът. Заплащането, което получавам сега в предаването, е повече от добро.

- Део, през 2009 г. ти участва и победи в благотворителното издание на VIP Brother. Механизмът, когато става дума за подобна тв благотворителност, е един и същ – парите от всички изпратени sms-и винаги ли отиват по предназначение? Каква е истината?
- Сумата, която беше събрана в Къщата, беше около 2 млн. и 700 хил. лв. Доколкото поне аз знам, всичко е усвоено по предназначение.

Искрено се надявам да не е имало злоупотреби.

- Преди години ти „смени” за малко Ники Кънчев в „Стани богат”, а днес предаването вече го няма. Защо го спряха според теб? И би ли станал новият „Мистър Стани богат”, ако ти предложат?
- (смее се) Съмнявам се, че има по-добър водещ на подобни формати от Ники Кънчев. Съмнявам се и че някой някога ще успее да го достигне. Той трябва да си бъде „Мистър Стани богат”. Нямам идея защо спряха предаването.

Едно интервю на Анелия ПОПОВА



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665279
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив