Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2011 10:36 - Бареков: Дайте ме на Трактора да ме обработи с ло
Автор: platttonnn Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
0



“Нека ме даде СЕМ на Алексей Петров да ме обработи с военно-полева палата, да ми се взриви колата или да ме запалят. Аз съм много страхлив човек, само като чуя името на Алексей Петров...”, заяви той.image “Стоя си в България, не бягам никъде. Във Фейсбук искат публичен линч за мен, искат да бъда изселен на село. Група от Пловдив пък не иска да се връщам в града”, разказа в ефира на “Бодилник” тв водещият във връзка със скандала, предизивкан от неговото изявление преди броени дни срещу протеста на фермерите и предстоящото разглеждане на случая от Съвета за електронни медии (СЕМ). Бареков предложи на медиите, които по думите му бълват пошлотии за различни хора и за него в това число, и които предлагат да бъде глобен с 20 000 лева, да не играят толкова на дребно.

 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2673702
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив