Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 08:36 - НАЙ-РАЗТЪРСВАЩОТО ОТ НОВИЯ БРОЙ НА "ШОУ"!
Автор: platttonnn Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3629 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сеизмолозите се хванаха за гушите
Доц. Емил Ботев:
Проф. Рангел Гюров е печелбар, не разбира от сеизмология, а създава паника
• Катастрофално земетресение в София може да се случи след 100 или 150 години, но не и утре или вдругиден


Бащата на Китаеца се обеси
• 56-годишният мъж посегнал на живота си заради самотата, децата му не го поглеждали


Йеромонах Аверкий:
Гонят ме от манастира след скандалните разкрития на “ШОУ”
• За да се издигнеш в църквата, трябва да си или крадец, или педераст
• Като агент на ДС митрополит Кирил са го внедрили да руши БПЦ 
• Владиката разчиства пътя на обратните, като маха чистите монаси


Елена на Бербатов с кръвно 55/30
• Съпругата на футболиста а-ха да умре в самолета


Жорж Ганчев:
Разни педерюги се мотат из посолствата ни в чужбина
• Нищо не става от Костов, Кунева е комунистически продукт и изтривалка на царя


Деян Неделчев:
Емил Димитров искаше секс от мен!
• Имаше големи мераци но, бог ми е свидетел – не съм спал с него


Брат на БСП-депутат спечелил милиони от фиктивни сделки в САЩ
• “Много ми е тежко, той не е виновен”, твърди пред “ШОУ” бившият народен представител Георги Юруков


Соня Васи:
С Васил Илиев се обичахме безумно, убийството му ме съсипа!
• Васко на няколко пъти ми се яви от отвъдното 
• С Мая Илиева си развалихме отношенията след смъртта на Жоро
• Мислех си, че съм кучка, но се оказа, че съм добър човек


Братовчедката на Августин Пейчинов:
Неговата полусестра Евелина узурпира цялото му наследство с помоща на Младен Червеняков!
• Тази алчна жена придърпа дългогодишния му шофьор Христо Ковачев, като му даде 6 процента от заграбеното от нея, твърди Ани Анастасова - Грьогер
• Августин изключи баща си Виктор от своето завещание, понеже му причинил “много злини”


Явора Стоилова:
Отбелязах първия си рожден ден без Василия
• Дъщеря ми не се е самоубила, сигурно е паднала през прозореца
• Анорексията е психическо заболяване, от което няма отърване
• Василия не можеше да оцелее в този жесток свят


Влади Въргала:
Дъщеря ми е хапана 8 пъти от кучета!
• Не съм изоставил баща си в старчески дом, както се писа
• Син на влиятелен човек уби мой приятел


“Ловецът на звезди”
Веско Любенов:
Лили е суетна и надута, Гала е много злобна!
• Иванова накара да ни снимат отдалече, да не се видят бръчките й 


Д-р Искрен Азманов:
Радой Ралин беше масон!
• Той беше бащата на ложата на ново-мислителите, на първия ред до него винаги седеше Георги Парцалев и зетят на Тодор Живков – Атанас Малеев


Война за дрогата по морето
• За два дни запалиха БМВ-то на зетя на Марчело Джотолов и взривиха джипа на хотелиер


Ясновидката на Малкия Маргин Лаура Вардеварян:
Скоро ще има показно убийство в подземния свят
• Гала, Бойко Борисов и Лора Крумова вдигат сватби


Игнат Раденков:
От БКП искаха да ме убият! И сега готвят покушението ми!
• Генерал Владимир Тодоров, който унищожи досието на Георги Марков, ми призна: “Готвеха физическото ти ликвидиране”


Журналистката Лидия Павлова:
Хората на Галеви са запалили колата на сина ми и никой друг!
• Ще полудея, кой да ме защити, след като самият Румен Петков ме нарече мърша!?


Разкритие на “ШОУ” свали цената на Ники Михайлов
• Вратарят обвинил татко си Боби, че не го е покрил след катастрофата на автомагистрала “Тракия”



Тагове:   възраст,   шоу,   здраве,   мозък,   секс,   ум,   памет,   песен,   софка,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675158
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив