Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2011 06:53 - Сани от "X Factor": Бивши гаджета ме пребиваха от бой
Автор: platttonnn Категория: Музика   
Прочетен: 2600 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.12.2011 06:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Заради любовна афера талантливата пловдивчанка се сдобила със счупено ребро image Сани в дует с Васил Найденов Преди да влезе в "Х Factor", Александра била толкова отчаяна, че се лекувала с антидепресанти. Нямала пари за шопинг, имала семейни проблеми и разлъка на любовния фронт. "Все попадах на женкари и побойници. Удряли са ме, при това здраво. Имах дори спукано ребро. Не бих позволила да ме командват и да ме превръщат в слугиня в кухнята... Обичам да си глезя мъжа, но когато аз реша", признава Александра в интервю пред “Марица”.

Участието на смуглата пловдивчанка в "Х Factor" й донася не само призово място, но и нова любов с Пламен от "Voice of Boys". Седемгодишната разлика във възрастта им уплашила Сани. Дълго време тя все била с по-големи мъже и приемала връстниците си като деца. Затова сега приема с приятна изненада отношенията си с Пламен.

"Аз съм дива, чувствителна, емоционална. Той е по-уравновесен и по-разумен, нищо че е по-малък", признава Александра. Двамата се разбират добре, макар и да са различни характери. Ако нещата продължават да се случват между тях, вероятно ще си наемат обща квартира в София и ще планират заедно живота си.

Противно на множеството слухове по неин адрес, тя държи да се знае, че няма черна кръв в жилите си. Втората жена на баща й била креолка, затова и има брат мулат. Собствената си екзотична визия трудно може да обясни, както и увлечението си по черната музика.

Що се отнася до гаджетата й, Александра твърди, че е много ревнива и затова не може да бъде с богат мъж.
"Когато се прибрах от чужбина, все ме питаха с някоя мутра ли ходя. Имала съм визия на такива момичета, много направена. Но мъж с много пари никога няма да бъде само мой. Само да погледне встрани и ще му извадя очите. А и няма да ме уважава и сигурно ще ме шамаросва. Естествено, ако го обичам и не знам че е богат, е друга работа. Но не ми се е случвало. Все се влюбвам в бедни и аз трябва да им давам пари. Но аз съм патологичен случай. Когато мъж ми дава подаръци, забивам глава в земята и умирам от срам. Не мога да взема пари от никого. Когато работех в пиано бар и ми даваха бакшиши, се дърпах като опарена. Музикантите как не ме набиха, не знам."

Парите за нея означават "спокойствие и уют": "И да мога да си позволя да имам деца. Защото не мога да си представя да родя дете, а да не мога да му купа нормална храна, играчки, дрешки, да го пратя в добро училище. Парите са спокойствие. Всички искаме едно и също, няма какво да се лъжем. Пари, кариера, спокойствие".
За конфликта със Стела от риалитито Сани казва:

"В "X Factor" сме като едно семейство. С хубавите, но и с лошите страни на съвместното съжителство. Още от първия ден със Стела си допаднахме, станахме много близки. Непрекъснато я подкрепях, говорих й да е по-уверена в себе си, да бъде по-силна. Но като обичаш някой човек, това не означава да премълчаваш грешките му. Дори напротив. Опитах се да й обясня, че с този непрекъснат театър отблъсква зрителите. Не ме послуша и когато на елиминацията ревна, просто вдигнах ръце от нея. Писна ми и да мълча. Тя не е точно такава, за каквато се представя. Доста хард е. Толкова за конфликта ни със Стела. Жалко за таланта й.", гневи се филибелийката.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2673706
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив