Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2012 20:16 - "Бойко каза на Първанов: "Винаги съм те обичал. Първанов отговори: “И аз те....
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 911 Коментари: 1 Гласове:
1



Президентът опроверга коректния Тошо Тошев
Първанов отрече думи за Бойко Борисов, които би казал само на жена image Президентът Георги Първанов опроверга ключова реплика от книгата на уж приближения му издател Тошо Тошев. Напук на писаното в нея, той отрече да се е обяснявал в мили чувства на премиера Бойко Борисов. Темата бе подхваната от водещия Росен Петров в ефира на тв предаването "Нека говорят". Той цитира извадка от книгата, в която главният редактор на "коректния" (като реклама) вестник "Преса" разказва как е присъствал на разговор между министър-председателя и държавния глава, проведен на 5 януари 2011 година.

"Бойко каза на Първанов: "Винаги съм те обичал. Първанов отговори: “И аз те харесвам, затова винаги съм ти помагал", прочете Росен Петров и се обърна към госта си за коментар. Президентът светкавично и отсече: "Такова признание, освен към жена, няма случай да съм произнесъл".

Въпреки че я отрече, репликата сякаш се понрави отчасти на Първанов и той продължи: "Помагал съм на Борисов, защото това е българският премиер. Няма значение дали ми харесва или не. Когато той беше избран, го поканих и му разкрих всичките козове на енергийната политика. Буквално преди около месец го поканих на разговор и коментирахме газовите и енергийни връзки с Азербайджан".

Георги Първанов не скри, че наричайки Бойко Борисов "слаб премиер" преди време, го е обидил много. "За съжаление, от дистанцията на времето трябва да кажа, че думите и оценката ми се потвърждават", добави язвително той.



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. gocho52 - "Харесвам"...
15.01.2012 20:28
не е "обичам"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675081
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив