Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 08:22 - Митхат Табаков: Взех “подкупа”, за да си оправя БМВ-то
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 1142 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-близките ме предадоха след 8 години, твърди депутатът от ДПС image Депутатът от ДПС Митхат Табаков, обвинен във взимането на рушвет в особено големи размери, е категоричен, че делото срещу него е политически удар на местна основа от негови най-близки хора. В интервю пред столичен всекидневник Табаков твърди: “Това дело срещу мен е пълна пародия! Взе 10 000 лева от тогавашния шеф на ВиК – Силистра, Петко Горбанов, за да си ремонтирам БМВ-то, с което имах сериозни проблеми. Върнах му ги още същата седмица, но сгреших, че му се доверих и му ги дадох на ръка”.

Табаков избира да представи своята версия още преди да е дал обяснения пред съда по делото срещу него за взимане на подкуп. “Получих политически удари на местна основа от най-близките ми хора. Юксел Исмаил ми беше съветник и сега е основен свидетел срещу мен. Петко Горбанов твърди, че ми е дал подкуп, защото ми се сърди, че когато го махната от поста шеф на ВиК, аз не се застъпих за него”, твърди депутатът.

Според него твърденията на Горбанов идват с 8 години закъснение и са за заем, който Табаков е върнал навреме.

Днес показания в съда даде сляп свидетел,. Йордан Йорданов имал строителна фирма, и получил обаждане от човек на има Айдън, който по телефона му обещал, че ще му осигури апетитни поръчки за строителни обекти. В замяна му поискал 3-4 хиляди лева, но Йорданов казал, че няма такива пари.

“Ние ще ти осигурим парите, ти ще трябва да ги внесеш само от твоята фирма”, зарадвал го човекът. Така на срещата пред ОББ – Силистра невиждащият мъж занесъл 3000 лева, донесени му от трето лице в плик. “От касиерката разбрах, че съм внесъл парите на името на г-н Табаков”, твърди Йорданов. После човекът, който му се обадил, бил с постоянно изключен телефон.

Бившият съветник на ДПС депутата – Юксел Исмаил каза пред Темида, че депутатът е искал подаръци от Петко Горанов. Именно Горбанов. Именно Горбанов твърди, че е дал подкуп на Митхат Табаков.
 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2673494
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив