Във фокуса на дружеството през 2012 г. ще бъдат технологични решения в областта на автомобилната индустрия, като първото от тях е M-Tel Taxi Manager - иновативна система, с която таксиметровите компании в България вече могат да организират 100% от бизнес процесите си, съобщават още от там.
Услугата включва таблет за автомобила, софтуер и комуникационна среда в пакет. С нея компаниите имат възможност с лекота да обработват и изпращат поръчки, да районират и разпределят шофьорите.
Таблетите в автомобилите разполагат с GPS и специално приложение, което позволява да бъдат проследявани нередности и измами, да се наблюдава поведението и представянето на шофьора.
Чрез тях се получават известия за събития на пътя като задръствания и ремонти. Клиентите също са улеснени – те ще могат да заплащат с клиентски карти и електронни ваучери. Върху таблетите могат също да бъдат излъчвани рекламни клипове и промоции.
M-Tel Smart Car е другото технологично решение, разработвано от телекома, съвместно с партньори и неговото подразделение GPS България.
Благодарение на него автомобилите съвсем скоро ще станат по-умни и ще улесняват ежедневието и работата както на самите водачи, така и на производители, застрахователи, сервизни центрове, посочват още от „М-Тел".
Посредством допълнително устройство в превозното средство ще се осъществява дистанционно наблюдение и диагностициране на автомобила седем дни в седмицата, 24 часа в денонощието, независимо от неговото местоположение.
Със системата могат да бъдат предотвратени сериозни технически проблеми по превозното средство чрез незабавно сигнализиране на сервизния център за възникнало събитие.
Устройството предава в реално време данни за наличните проблеми в контролерите, отчетени от бордовия компютър, текущата скорост и пробега на конкретното превозно средство, следи за оборотите и температурата на двигателя и дори за количеството изгорели емисии.
M-Tel Smart Car повишава ефективността на сервизите и позволява технически мониторинг на огромни групи автомобили, уточняват от компанията създател.
При възникване на проблем или пътнотранспортно произшествие клиентът има гарантирана асистенция.
Другите области, в които телекомът ще съсредоточи усилията си през годината, са облачните услуги, мобилните приложения, проектите в партньорство с правителството и публичния сектор, банкирането и финансите, добавят от „М-Тел“.
Водата в обществени ръце
ЗАЩО НИ Е ДА ДОБАВЯМЕ ЦЕНА НА ПРОДУКТА И...