Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2012 09:08 - ДЖОРДЖО, НАЙ-МЛАДАТА ЖЕРТВА НА “НАГЛИТЕ”: ОТВЛИЧАНЕТО МЕ НАПРАВИ МЪЖ
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 838 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 18-годишният Джорджо Марков е най-младата жертва на бандата за отвличания “Наглите”. На 11 януари 2008 г. 14-годишният тогава ученик е отвлечен пред дома си в София на прибиране след училище. Злосторниците го пускат на свобода след 11-дневен плен, когато майка му Катрин плаша откуп в размер на 200 000 евро. Пред “Телеграф” младежът проговаря след произнесените присъди на “Наглите” и твърди, че тази зловеща случка го е калила и направила по-силен.
“Евреите казват, че трябва да си заслужил мъжествеността си. В този смисъл ще се съглася с тях”, казва Джорджо. Той е доволен от произнесените присъди над своите мъчители и твърди, че нито за миг не се е съмнявал в наказанието, което трябва да ги постигне. “Бях сигурен, че показанията, които дадохме аз и останалите жертви, както и приложените доказателства по делото, ще наклонят везната в полза на всички потърпевши. Рано или късно всеки сърба това, което си е надробил”, твърди младежът.

Той не може да забрави кошмара, който е преживял, но от дистанцията на времето има силата да каже, че е простил на бандитите. До днес обаче в детайли помни стаята, в която е прекарал зловещите 11 дни, мириса на мухъл, дупките, пироните, скърцащите врати. Спомня си и депресията, в която изпада и ужаса, когато си представя как страда майка му. “През цялото време се притеснявах за майка ми. Не мислех за себе си”, споделя Джорджо.

Докато е в плен, понеже е с ученическата си раница, той научава уроците си за цялата учебна година. Твърди, че не упреква никого за нищо. “Убеден съм, че всичко, през което преминах, ме е направило да бъда това, което съм сега. Вероятно така е трябвало да се случи”, казва младежът.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665134
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив