Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 06:45 - ВЛАДИМИР ДАНАИЛОВ: КАРБОВСКИ ЗАДАВА СМЕШНИ ВЪПРОСИ, ВИКАМ МУ КАРТОФСКИ
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 1196 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.05.2012 06:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Владимир Данаилов, който втрещи всички в интервюто си пред Карбовски с изказването "Браво, всичко е наред" по повод жестоката смърт на изядения от кучета професор Ботьо Тачков, е водач на нова секта! 25-годишният син на Стефан Данаилов се похвали пред “ШОУ”, че има последователи и не е лишен от нищо. В това число и от пари. Освен това нямало да се умори да проповядва, а името на баща му отваряло всички врати.
Той обяви и книгата на майка си Ирен Кривошиева “Моят грях” за “пречистващо действие”, изкупващо лошата й карма на гърба на Стефан и Мария Данаилови. При това в разгара на кампанията за президент през миналата година. Ирен обаче спечели изключително привлекателна цифра от разказаните грехове, направила още по-красива банковата й сметка, в която влизат наемите от редица реституирани имоти. 

За греховете на майките и бащите и “изкуството да бъдеш Бог” Владимир Данаилов изповяда единствено пред “ШОУ”!


- Влади какво имаше предвид, когато каза “Браво” за смъртта на проф. Тачков?
- Карбовски, аз му викам Картофски, нарочно такива смешни въпроси задава, за да хване човек неподготвен. То не е възможно обаче, защото Бог решава какво трябва да става. 

- Ти смяташ, че Бог е решил професорът да умре, изяден от кучета, така ли?!
- Не може нещо да стане, ако Бог не го е решил. Всичко, което виждаме – това е Бог. А че ние не го разбираме, това е нашата сляпост. Кой познава и знае какво точно е правил този човек в предишните си животи и сега? А може и за нас е било нужно да видим тази смърт...? Това е Бог - той действа по такива начини.

- Това някой ти го обясни ли и сам си го разбрал по някакъв начин?
- Чел съм Библията цял живот и сляпо съм я чел през повечето време. Сега последните години я изчетох пак. Хората са грешни, защото четат с очите си, а не със сърцето си. Няма знание в мозъка, а само в сърцето. 

- Как успяваш да изключиш разума и да оставиш само сърцето да ти говори?
- Разумът е опасно нещо, ама аз 10 години се занимавам директно с разума. От десетгодишна възраст се опитвам да разбера как и защо целият свят съществува, и цялата Вселена. Опитвам се да намеря каква е формулата на съществуването през разума. Отидох да уча математика, икономика, имал съм много разум, 

ама съм пробил разума 

и разбрах, че в него няма нито спокойствие, нито нищо. И затова говоря за сърцето. То знае много по-добре от мозъка. 

- Има ли някой, когото да наречеш учител, наставник или духовен водач?
- Имал съм много учители, много, много, много! Но Исус ми е най-добрият учител. 

- Има ли църква, към която да се причисляваш?
- Не, няма. За мен Бог е всичко и като кажат, че Бог е в някоя църква, където да ида - това е лъжа за мен...

- Не като храм - като общност.
- Има хора около мен, дето, като говоря толкова много време, и те вярват на това, което казвам, и ме следват. Аз не го броя като нищо това - те са хора, те вярват вече, събудили са се, вървят по тяхната си пътека. Само това им казвам – няма мен да ме следвате, а ще си следвате сърцето. Имам, ама нямам. Който иска да чуе думата, да я взима и да тича с нея. Това е. Не е, за да имам контрол, глупости, някаква измислена слава... 

На мен вече ми се повръща от тях, от такива неща като Карбовски, като телевизии. Това ми е гнус! Това е чиста лъжа и този директно срещу мене седи и ми вика, че ми е приятел, а лъже. Аз го докосвам и казвам, че го обичам, той си дърпа ръката и казва, че не го обичам. Това прави Картофски. Това да се знае от всички колко лъже и как не е истински човек, а се прави пред камерата. Затова задава такива въпроси – да ме хване, да ме направи луд, да слага някакви картинки и глупости с мен, с някакви измислени роби. Просто той се опитва да ме направи на нищо, за да може да не дам силата на хората. Много слава гони, горкичкият. 

- Телевизията и медиите все пак ти помагат, за да стигат думите ти до страшно много хора...
- Да, точно това е. Смятам, че всяко зло се превръща в най-страхотното добро. Затова отивам в телевизията без проблем, с всеки ще говоря, нямам план, нямам стратегия. Просто имам това да кажа. И те не могат да повярват, опитват се да ми наложат някаква стратегия.

- Фактът, че си дете на толкова известни родители, явно също ти помага...
- А, да. Много е трудно, но е нарочно, по план. Вратата е отворена за мен, защото 

баща ми е бла-бла-бла 

и те мислят, че е заради него, а то е заради това, което трябва да кажа. Един ден всички ще го разберат. То става навсякъде. Това е нашето време, времето на промяната. Става от Космоса и не можем да му избягаме. Съзнанието еволюира сега и ние не можем да го избегнем. Затова казвам – моля ви, слушайте това, ако искате да сте велики хора за в бъдеще! 

- Но името на баща ти наистина ти помага.
- Точно така! Много ми помага и слава на Бога. Много хора, които имат думата, са родени в позиция. 

- Затова ли си благодарен на родителите си?
- Да. Аз съм благодарен на всяко нещо, което Бог ми е дал, дето ми е показал, дето ме е сблъскал с него. Това е да си ученик във всеки един момент – да се примириш, да си под, да си земя, да си вода, да станеш нищо, за да можеш да имаш всичко. Някак си тази логика хората не я виждат и това е много грешно. 

- Случило ли се е нещо с теб, когато си бил на 10 години, за да започнеш да търсиш смисъла на живота и да стигнеш до тези прозрения?
- Много неща са се случили в моя живот. 

Майка ми беше всякаква – много огнена и без много смисъл. 

Тя не беше събудена, не действаше със съзнанието си, а някак с чистия живот, импулсивно. И аз минах с нея през много различни неща, имах много труден живот, но някак винаги ме мотивираше да разбера, а не да отида в друга крайност. Караше ме да разбера защо, как и откъде идват тези неща, нейните. И затова от малък само с това се занимавам. Ама тогава беше индиректно, някак си натурално и естествено го правех. А сега от две години съзнателно ми дойде цялото това нещо, влезе ми напълно в съзнанието и сега го контролирам. Каквото искам - става, това е да станеш като Бог. 

- Това твое прозрение някак съвпадна с връщането ти в България и с излизането на книгата на майка ти, която е доста скандална. Ирен отнесе доста критики за изповедта си...
- На нея това й беше нужно, тя затова го направи. Не за да е готино, а за да стане човек, да порасне по-перфектна, да бъде по-близо до Бог. 

- Като покаяние ли го направи?
- Да, да! Освобождава се от това, което я спира. Пуска тези камъни, тези кармични неща, дето й тежат, и с тази книга иска да покаже, че всички трябва да се освободят. 

- Но по този начин тя наранява други хора! Това не е ли грешно, не натрупва ли отново лоша карма?
- Нали разбираш какво значи да се нарани човек? Значи, че не знае откъде идва нещото, че е сляп. Хората трябва да мислят малко повече. Някой ти казва дума, но ти я интерпретираш, не друг. Значи ти трябва да се промениш! 

- Баща ти е един изключително прагматичен човек...
- Не, не е така...

- Чува ли думите ти, приема ли ги?

- Не ги чува. Той е като Картофски. 

Не му харесва да разговаряме за тези неща, ама аз много добре знам, че иска. Защото всяка душа иска свобода, но той е толкова дълбоко в нещата, че не може да се освободи. Много трудно му е. Аз затова дойдох да му помогна. Ако иска да седне на дивана с мене – ще стане работата, ако не - това е неговият избор. 

Аз съм най-големият ученик, затова съм най-сигурен. Затова говоря, като че ли знам. По същия начин Исус говореше и те го плюха. Той знае, защото е най-големият ученик. Аз се молех всеки ден аз да съм най-ниското и всички върху мен да стъпват, ако искат. Това е да имаш смирение, а не да се правиш... Всички ще се оттеглим от тези лъжи и цялата истина ще се покаже. Това ще стане. Обещавам ти! 

- Какво означава за теб смъртта?
- Нищо! Равна е на живота. Нищо не означава за мен. Не спирам да живея, усещам вечен живот. Няма смърт. Когато мойто тяло отиде, това не е смърт, това е още повече живот. Това е свобода. За мен.

- За теб?
- За всички, дето не са слепи и познават Бог. Всички трябва да дойдат до това място, за да са щастливи. Иначе никога няма да са щастливи, защото има смърт. Виж колко интересно е направено! 

- А когато умре твой близък, пак ли така разсъждаваш?
- Сега, като говоря с теб, за мен само ти си жива, всички други са умрели. Така живея аз. Това е да живееш в момента. Да си тук, а не в миналото или в бъдещето. Това е на Бог работа да се занимава с всички, ти си само в конкретния момент. Аз така го усещам. 

А не беше така – страхувах се преди. Страшно ми беше, мъчно ми беше, естествено, ама сега не го усещам това. Усещам само радост. Като мисля за тези хора (за мъртвите - б.а.), се радвам. Те са тук, те са винаги били тук. Щом очите ни не ги виждат, това означава, че ги няма ли?! Това е глупост.

- Как изглежда един твой ден? С какво живееш? 
- Вярата в парите прави парите. Ако хората спрат да вярват в тях, те ще изчезнат. Материята съществува без пари, тя идва от земята. То ще стане естествено, икономиката си отиде вече. Ако вие не искате да го направите, Бог ще ви го направи. 

- Все пак ти как живееш?
- Моят живот е перфектен. 

Има хора, които ми дават, 

има и такива, които не ми дават. За мен няма значение дали имам, или нямам. И затова имам. Мен не ме интересува и те ми дават. Аз купувам една супа и едно оризче, 10 лева на ден, и това е. Като съм в Америка, плащам си наема 400 лева, някой път харча за храна. Това е. Бог дава толкова много, а ние се правим, че няма. Виж същото - Абрахаам ли, кой беше този сладур, който трябваше да заколи сина си, и изведнъж намира козата. Това е Бог. Като си дадеш тялото и вярата за Него, всичко има за теб. 

- Успя ли да накараш майка си да повярва в това?
- Да, майка ми ме чува. Ама тя ме чува, колкото може. Тя самата казва, че чува само 50 % от това, което казвам, но е много по-щастлива и смирена. Върви и се опитва, колкото и да й е трудно, но това е борбата, добрата борба. Това е еволюирането. 

- Явно баща ти е големият проблем...
- Да, с него ще има много работа, с този сладур. Той е много дълбоко в нещата. Ама ще стане.

- Често ли се срещаш с него?
- Не, много малко са. Той има много работа, разбираш ли. Ама за мен това е най-битовото нещо. 

Питам го дали е щастлив и той вика: “Не!”

Ами тогава за какво е всичко...?

- Завинаги ли си вече в България?
- Да! Преместих се. Няма как. И всички американци идват с мене. 50 американци. Аз като ходя по улицата, и викам: “Отивам в България”, и те всички скачат. Хора, които си имат работа, зарязват всичко и казват: “Да, идваме!”. И затова България ще е много сладко нещо, много скоро... 

Едно интервю на Надежда 


Тагове:   възраст,   здраве,   мозък,   секс,   ум,   памет,


Гласувай:
0



1. apostapostoloff - Тоя е по- тъп и
07.05.2012 16:32
от баща си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665297
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив