Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 18:56 - КЕВОРК ПРИ "НАЙ-ПРОДАЖНИЯ ЖУРНАЛИСТ"
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 1058 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Кеворк Кеворкян ще участва в „Шоуто на Слави” утре. Преди седмица премиерът Бойко Борисов нарече Слави „най-продажния журналист” в специално обръщение към медиите. И заради това отказа тогава да участва в предаването му.
Попитахме Кеворкян, не се ли смущава от тази оценка на Бойко Борисов и защо е приел да гостува на Слави. Той лаконично отговори: „Тъкмо ще проверя дали Слави е продажен!”

Кеворк отрече и слуховете, че се връща в телевизията. „В сряда вечерта ще имам, както ми обещаха, 20 минути в „Шоуто на Слави” – каза той. – А това е много дребно приключение, за да се говори за някакво връщане. Особено като се има предвид, че с предаването си „Всяка неделя” имам над 140 хиляди минути в ефир”.

„Имам ангажименти към три вестника и изцяло съм обсебен от тях – допълни Кеворк. – Освен това ми е приятно, че в момента „Всяка неделя” има толкова много епигони. Желая им успех в надпреварата помежду им. Както и друг път съм казвал, аз се чувствам като актьор, който без дори да напуска гримьорната си, получава ръкоплясканията на зрителите, заради онова, което е правил дълги години. Някои хора се уплашиха от евентуалното ми връщане и започнаха да правят конспирации. Трябва да се успокоят. Не претендирам за ничие място в телевизията, а моето си го имам запазено от 30 години. Съжалявам, че някои от по-младите зрители не познават „Всяка неделя” - щеше да им е по-забавно, докато гледат днешната телевизия. Но на тяхно разположение е един от най-могъщите и посещавани сайтове – БЛИЦ, където те могат да виждат фрагменти от „Всяка неделя” и по този начин по-добре да задоволят преценките си”.


Тагове:   възраст,   здраве,   мозък,   секс,   ум,   памет,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675145
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив