Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2012 12:39 - Кеца ревнувал от лесбийки
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
1



Естрадната легенда Васил Найденов е изревнувал от двойка лесбийки, които са се снимали в новия му клип “Невъзможна любов”, заради това, че режисьорът Румен Ганев е оставил в спота повече кадри с тях, отколкото с него.“Не бях много за идеята хомосексуални двойки да разменят ласки помежду си. Не съм бил на тези снимки, заснех моята част в София, а тази е направена по морето. Накрая, като видях готовия вариант, поговорих с режисьора и му казах, че двете момичета са по-често от мен във видеото и преценихме да изрежем доста от кадрите. На шега вметнах, че щом има лесбийски сцени, трябва да вмъкнем и гейове, и транссексуални, да стане манджа с грозде”, споделя Кеца пред “Телеграф”.

Певецът сам е написал текста за парчето. Твърди, че няма претенции да е създал гениална поезия. “Но се смятам за специалист по силните припеви. Струва ми се, че улових вечно актуаланта тема за невъзможната любов – във всеки един смисъл”, казва звездата.

 


Тагове:   ревност,   гей,   хетеро,   смях,   Кеца,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2674054
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив