Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2012 12:30 - Не ми обяснявай,щото ще разбера.....
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 953 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

• Браво бе! Вие много учите! Вчера влизам в едната стая – двама четат, двама спят, влизам после в другата – точно обратното.

• Как е правилно да се пише “юни” или “юли”?

• Има отсъстващи – виждам ги!

• Ако Йовков беше жив, щеше да се обърне в гроба.

• Ей, момчета, толкова години не ме научихте да работя на компютър,поне на принтер ме научете! (директорка на техникум по електротехника)

• Георги, моето момче, гледай ме внимателно, ако искаш да разбереш поне нещичко за маймуните! (учител по биология)

• Вече станахте големи мъже – особено момчетата!

• Рамбо Силек (второкласник)

• Толкова ми е трудно да си изразя мислите… особено като ги нямам.

• Ще ви изгоня всичките и ще работя с останалите!

• Деца, моля стойте малко по-далеч от компютрите, че нали знаете какви вируси има…

• Правата е като глупостта – няма нито начало, нито край. (учителка по математика)

• Една камила може да върви по 30-40 часа на ден. (ученик)

• От азота се прави амоняк, а от фосфора ъъъъ… фосфорняк. (ученик)

• Раздели дъската на четири равни части, избери си най-голямата и пиши в нея! (учителка по математика)

• И Аспарух извадил меча си, забил го между краката си и казал: “Тук ще бъде България” (учителка по история)

• Ако това е изомер на пропана, аз съм изомер на Мадона. (учителка по химия)

• B Tурция жените ходят облечени като нинджи. (ученик)

• Клептоманията е способност да намериш нещо, преди някой да го е загубил. (учителка по литература)

• Вероятно лирическият герой е гей, тъй като при толкова самодивипита “..кажи ми, сестро, де е Караджата”. (из ученическо съчинение заХаджи Димитър)

• Тази болест причинява не само смърт, но и води до пълно ослепяване. (учителка по биология)

• Най-лошото, което може да се случи на 2 точки, е да не лежат на една права. (учителка по математика)

• Дон Кихот бил 50 годишен младеж с плешив кон. (из класна работа по литература)

• Какво?! Къде си бил? В тоалетната? Абе вие още малко и на театър ще почнете да ходите…

• Ученици, мен не ме интересува униформата, а какво има под нея. (директор на училище)

• Преводът е като жената – ако е хубав, не е верен, а ако е верен – не е хубав. (учител по английски)

• Единственото нещо, което трябва да запомните за пружиниращото махало, са две неща… (учител по физика)




Тагове:   ново,   смях,   пари,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2676965
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив