Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2013 15:04 - Цветанов:опонентите ни се изнервят
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 716 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2013 15:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Според него темата с подслушванията е преекспониране на предизборната кампания. Всичко, което съм правил, е съгласувано с лидера и върховенството на закона, каза той.

Няма да коментирам какво е казал Мирослав Найденов. Докато бях министър винаги съм се ръководил само от върховенството на закона, заяви пред Радио „Фокус”-Смолян в Златоград заместник-председателят на ПП ГЕРБ и председател на националния предизборен щаб на партията Цветан Цветанов. 

Според него темата с подслушванията е преекспониране на предизборната кампания. „Това е част от кампанията на БСП. След посещението ми вчера в Кърджали и радушният начин, по който бях посрещнат в цялата област, вече са доста поизнервени и от ДПС“, подчерта Цветанов. 

Заместник–председателят на ПП ГЕРБ бе категоричен, че от 2006 г., когато е започнало изграждането на партията, всичко, което е правил, го е съгласувал с лидера и се ръководил от върховенството на закона. За мен е важно да се срещам с хората и да изслушаме исканията им. Изявленията на Найденов са лични, в духа на кампанията, която водят някои политически партии. Моментът не е подбран случайно. Анонимният сигнал беше подаден точно в началото на предизборната кампания“, посочи Цветан Цветанов. Той припомни, че през 2009 година, когато ГЕРБ дойде на власт, имаше огромен дефицит към системата на МВР и към правораздавателната система. 

„Благодарение на усилията ни върнахме доверието на евроатлантическите ни партньори. Сега опонентите ни се изнервят, защото нямат какво да противопоставят. Затова се режисират сигнали като този и като „Буда“, за който също моментът не беше избран случайно. Специални разузнавателни средства са били прилагани само съобразно закона. Всичко, което съм правил, съм го правил в интерес на държавата. Всичко, което съм правил, съм го правил за да разбием организираната престъпност“, заяви Цветанов. По думите му исканията за СРС идват подписани от съдия при министъра. „Искам всички да са равни пред закона. Искам да се извиня на достойните служители на МВР, за това, което им причиняват в момента политиците, говорейки по тази тема, спекулирайки, дискредитирайки някои служители“, подчерта Цветан Цветанов в Златоград.


Тагове:   политика,   БСП,   човек,   мафия,   ГЕРБ,   истина,   печели,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665539
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив