Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2015 11:18 - В интервюто си пред Явор Дачков Цветан Василев казва в прав текст:
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 3119 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

До 6 ноември миналата година аз работех по спасяването на банката. Отдадох се изцяло, срещнах се с инвеститори от целия свят, но това нещо в България никой не го разбра.За сметка на това онези, които ме атакуваха и които ме унижиха, ми идваха с нестандартни предложения от рода на това да ме върнат с линейка в България, да ме настанят в МВР болница, да изчакаме шума да отмине, а след като им целуна ръцете, да ме “спасят”. Щели само условно да ме осъдят… Аз обаче намерих сили да се изправя срещу тях с цената на огромен риск, който осъзнавам. Не осъзнах само колко безотговорни могат да бъдат прокуратурата и държавните институции.
Цацаров, за какъв такъв се моташ в прокуратурата? Кой обещава спиране на разследване, кой обещава предварително условна присъда, кой обещава „шума да отмине“ и Цветан Василев да бъде спасен, ако „им целуна ръцете“, кой, бе, Цацаров? 
Главният прокурор може и отдавна „да е спрял да чете „тия“ романи, но изявленията му са повече от недвусмислени. Нямаме никакъв афинитет нито към Цветан Василев, нито към Таки, например, но когато един главен прокурор се прави на „изоглавен“ и коментарите му са „все едно не е от тука, а от Сараите и Банкя, ако сме на Цветан Василев никога няма да се върнем. Защото самата прокуратура направо отваря покана „за дум-дум“. Без да и пука. Даже напротив.
А иначе Марио Пузо освен „Кръстникът“ е написал и „Омерта“. Не само Цветан Василев прави показания пред външни нотариуси. Показания пред швейцарец даде и бившият шеф на „Вътрешна сигурност“ Тодор Костадинов по аферата „червеи“, ако нещо се развали по „дослука“ и го мишобиросат. По същата афера, по която не друг, а Цацаров измъкна невредими „библиотекарите“ Цветлин Йовчев и компания. /Афера/



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2659711
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив