Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2015 07:49 - Какво протича в подсъзнанието на уплашения човек
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 3154 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз съм в опасност. Може да ме убият.

Трябва да отвърна на нападението.

Толкова съм наранен,че никога няма да се въстановя.

Тези хора заслужават да умрат. Те ме докарват до агония.

Не заслужавам да живея.

Всичко е безнадеждно - ще потъна в мрака за винаги.

Аз съм прокълнат.

Никой не ме обича.

Това е вътрешната картина при психично неграмотни хора,при най-малки напрегнати случки в ежедневието.




Гласувай:
3



1. alchemist - Тука виждам и признаци на малоду...
01.07.2015 07:59
Тука виждам и признаци на малодушие.
цитирай
2. platttonnn - Точно за това става дума,
01.07.2015 13:23
липсата на елементарна грамотност е причина за смачкването на душевността.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665731
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив