Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2015 15:12 - Послание към благородни сърца и умове
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 2082 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 15.09.2015 12:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дарителството не е задължение,то е порив и трепет,който ни възвисява и освобождава.

Здравейте,аз съм Таско Тасев,за момента съм потънал в дълбока финансова криза.
Причината: брутална измама от строителна фирма.

Направих погрешна покупка,с пари на близки хора,които останаха на улицата като мен!

Които желае и може да е полезен,нека заповяда,сметката е: ДСК BG58STSA93000003943163

Аз със удоволствие мога да отвърна с труд,добър съм в аналитичната психология и задълбочени анализи по философия.

Също мога да бъда полезен в битово отношение,от направата на здравословен ръчен хляб до ел,ВиК и други ремонти.

Предварително благодаря на всеки съпричастен  към доброто,и пожелавам здраве,щастие и много радост.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2674170
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив