Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2016 21:47 - НЕ СЕ МОЛЯ, А СЕ БОРЯ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1437 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Ври, клокочи, като лава
в мене гняв и ярост,слава
гонят някои,не става
в мен доброто да убиват,
души човешки да затриват.
Силна съм,това го зная,
да обичам аз желая,
да ме радва слънце,пролет,
жар птица да съм в полет.
В мен доброто си остава,
болката ми преминава
и топи се като сняг,
моят дух е вечно млад.
Жал ми е за тези хора,
дето нямат миг умора,
като паяци плетат,
в мрежи ще се оплетат.
А добрите хора мили,
тези дето нямат сили
с злото днес да се преборят,
те какво сега да сторят?
С тях оставам, то се знае
и сам Бог ще го признае,
че не съм душа коварна,
че не съм сълза печална,
не се моля, а се боря,
чудо знайте аз ще сторя!

стихове и клип А.Х.Т.  sekirata






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ok3223 - Брависимо!
24.07.2016 19:49
и добрите, и доброто требе да може и знае как да се справя ъс злото, ако требе и със сила. И доброто трябва да умее да се сражава, и надвива на силите на злото. И доброто има нужда от силни и закалени бойци, за зацарува лвечна правда, вечна обич над света. Поздрави.ок
цитирай
2. sekirata - Не могат да ме убият и затова използват децата ми,които смело казвам, ЧЕ СА ЗОМБИРАНИ!
25.07.2016 13:19
ТО ЕДНА МЕРКЕЛ ЗОМБИРАХА С ПСИХОТРОПНИ ТА НАЗИ!!!

Това са нечовешки похвати,не само турски ,ориенталски и ислямистки манталитет,но така си го направихме,ние -християните!
Еееееее....нема да ни има,това е!
Аз ще умра с гордо вдигната глава,не се продадох,омърсена и окаляна,но от кои ,познай! За тез дето НЕ ЩЕ ИМА РАЙ!
Поздрав! Прегръдка!



ok3223 написа:
и добрите, и доброто требе да може и знае как да се справя ъс злото, ако требе и със сила. И доброто трябва да умее да се сражава, и надвива на силите на злото. И доброто има нужда от силни и закалени бойци, за зацарува лвечна правда, вечна обич над света. Поздрави.ок

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243102
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031