Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2017 06:50 - EСЕНТА МИ КАЗА HELLO, BOY!
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 8468 Коментари: 18 Гласове:
22

Последна промяна: 26.09.2017 06:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
... есента по късо панталонче
и със жълта блузка от ликра
пийна водка с мен – едно патронче,
и за спомен сетне го прибра,
беше много хубаво шишенце –
с етикетче „Flirt” или „Savoy”,
и – нали все пак съм си момченце,
есента ми каза: – Hеllo, boy!
Туй шишенце толкоз ми хареса,
че дори в съня ми се яви! –
ееех! – да беше дала и адреса,
но до там тролеят не върви,
нейде – из пространства нелюдими,
си проводих знойните лета,
разделих се с пролети и зими,
а сега е ред на есента,
сам седя на пейката за двама,
вадя си патрончето „Savoy”...
И – когато пийна 200 грама,
есента ми казва: – Hеllo, boy!

22 септемврий 2017 г. 
гр. Варна, 9, 09 ч.




Гласувай:
24


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - :))))))))))))))))))))))))))))
26.09.2017 07:15
:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - :))))))))))))))))))))))))))...
26.09.2017 07:25
yotovava написа:
:)))))))))))))))))))))))))))

Благодаря за щедрата усмивка, Валюше!
Хубава есен!
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
26.09.2017 07:43
Дано ненапразно благодаря ма Йотовава, че ми е оставила място и аз да си кажа думата.
Ех, Валери! Благодаря на родителите ти, че са те създали да ни връщаш всяка сутрин към живота. И то какъв живот! Пълноценен!
Цял ден да носим в сърцето си твоите песни, да се чувстваме по-млади, дори момченца и момиченца, да устискаме до вечерта, да сме сигурни, че като ни сграбчи черната нощ, пак ще осъмнем с твоето ведро настроение и обогатени от прекрасния език и форма, от неповторими и незабравими картини... Забързани в кипежа на деня, ние не ги виждаме по начина, по който ги рисуваш. Не ти завиждам, нито мога като теб да се изразявам, нито ми се нрави водката, но това не пречи да се възнасям нагоре и да дишам с пълни гърди планинския въздух.
На многая лета, чичовото.
П и е р
Не коментирам ранобудния червен палец, както отвръщаме поглед от дрисък на тротоара.
цитирай
4. nedovolen - Привет, мальчик! /Отбелязваме ...
26.09.2017 07:48
Привет, мальчик! /Отбелязваме Европейския ден на езиците/ Водка, водка ето самое культурное питье! За убеждение може да се види филма "Особености на руския риболов"!
На здраве! :)))
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Дано ненапразно благодаря ма Йо...
26.09.2017 07:51
pvdaskalov написа:
Дано ненапразно благодаря ма Йотовава, че ми е оставила място и аз да си кажа думата.
Ех, Валери! Благодаря на родителите ти, че са те създали да ни връщаш всяка сутрин към живота. И то какъв живот! Пълноценен!
Цял ден да носим в сърцето си твоите песни, да се чувстваме по-млади, дори момченца и момиченца, да устискаме до вечерта, да сме сигурни, че като ни сграбчи черната нощ, пак ще осъмнем с твоето ведро настроение и обогатени от прекрасния език и форма, от неповторими и незабравими картини... Забързани в кипежа на деня, ние не ги виждаме по начина, по който ги рисуваш. Не ти завиждам, нито мога като теб да се изразявам, нито ми се нрави водката, но това не пречи да се възнасям нагоре и да дишам с пълни гърди планинския въздух.
На многая лета, чичовото.
П и е р
Не коментирам ранобудния червен палец, както отвръщаме поглед от дрисък на тротоара.

Много благодаря за добрите очи, с които ми четеш стиховете, Чичо Пепи!
Пожелавам ти хубава есен, а на Леля Лида - здраве и обич!
Червеният палец е от яловицата, виж какъв коментар само ми е изпратила тая заран:

07:20 - Да ти имам великите
от: rosiela За постинг: EСЕНТА МИ КАЗА HELLO, BOY!
съдбоносни направо, пияндурски идеи! Четеш и падаш! Ставаш и четеш! Алкохолет - пишман поет, отдавна съм го казала, това е просто поредното потвърждение.
Не случайно са те изхвърлили като мокър парцал от 28 работни места. Пълен боклук, ама пълен. Напълно излишен за България!
Одобри | Изтрий

Лек ден!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Привет, мальчик! /Отбелязваме ...
26.09.2017 07:52
nedovolen написа:
Привет, мальчик! /Отбелязваме Европейския ден на езиците/ Водка, водка ето самое культурное питье! За убеждение може да се види филма "Особености на руския риболов"!
На здраве! :)))

Наздраве на всички световни езици, Недоволнико! :-)))
Чу
цитирай
7. redabyss - Аз пък ще ти кажа: Добро утро, Чу! ...
26.09.2017 07:55
Аз пък ще ти кажа: Добро утро, Чу! Имай златен, есенен ден!

Много прегръдки! :)
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Аз пък ще ти кажа: Добро утро, Чу! ...
26.09.2017 07:58
redabyss написа:
Аз пък ще ти кажа: Добро утро, Чу! Имай златен, есенен ден!

Много прегръдки! :)

Прегръдка и за теб, Ред!
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * 2 *
26.09.2017 08:05
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
....
На многая лета, чичовото.
П и е р
Не коментирам ранобудния червен палец, както отвръщаме поглед от дрисък на тротоара.

Много благодаря за добрите очи, с които ми четеш стиховете, Чичо Пепи!
Пожелавам ти хубава есен, а на Леля Лида - здраве и обич!
Червеният палец е от яловицата, виж какъв коментар само ми е изпратила тая заран:

07:20 - Да ти имам великите
от: rosiela За постинг: EСЕНТА МИ КАЗА HELLO, BOY!
съдбоносни направо, пияндурски идеи! Четеш и падаш! Ставаш и четеш! Алкохолет - пишман поет, отдавна съм го казала, това е просто поредното потвърждение.
Не случайно са те изхвърлили като мокър парцал от 28 работни места. Пълен боклук, ама пълен. Напълно излишен за България!
Одобри | Изтрий

Лек ден!
Чу


Това не е човек! Това е непоправимо говедо.
При мен чакат цели 13 негови коментара, на говедото, от зли по-зли. Има дори пожелания да пукна. Време ми било!
Която се мисли за поетеса и гърми фишеци колко е велика, трябва да бъде преди всичко човеколюбива. И да не се представя за манекенка на бижутерска фирма (59 - 30). Хахаха! Резил!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - . . . . На многая лета, чичовото. П и е ...
26.09.2017 08:08
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
....
На многая лета, чичовото.
П и е р
Не коментирам ранобудния червен палец, както отвръщаме поглед от дрисък на тротоара.

Много благодаря за добрите очи, с които ми четеш стиховете, Чичо Пепи!
Пожелавам ти хубава есен, а на Леля Лида - здраве и обич!
Червеният палец е от яловицата, виж какъв коментар само ми е изпратила тая заран:

07:20 - Да ти имам великите
от: rosiela За постинг: EСЕНТА МИ КАЗА HELLO, BOY!
съдбоносни направо, пияндурски идеи! Четеш и падаш! Ставаш и четеш! Алкохолет - пишман поет, отдавна съм го казала, това е просто поредното потвърждение.
Не случайно са те изхвърлили като мокър парцал от 28 работни места. Пълен боклук, ама пълен. Напълно излишен за България!
Одобри | Изтрий

Лек ден!
Чу


Това не е човек! Това е непоправимо говедо.
При мен чакат цели 13 негови коментара, на говедото, от зли по-зли. Има дори пожелания да пукна. Време ми било!
Която се мисли за поетеса и гърми фишеци колко е велика, трябва да бъде преди всичко човеколюбива. И да не се представя за манекенка на бижутерска фирма (59 - 30). Хахаха! Резил!

Няма нужда да се коментира дори.
Настъпиш ли лайното, вони.
Отмини го.
Чу
цитирай
11. nedovolen - Дано ненапразно благодаря ма Йо...
26.09.2017 08:20
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Дано ненапразно благодаря ма Йотовава, че ми е оставила място и аз да си кажа думата.
Ех, Валери! Благодаря на родителите ти, че са те създали да ни връщаш всяка сутрин към живота. И то какъв живот! Пълноценен!
Цял ден да носим в сърцето си твоите песни, да се чувстваме по-млади, дори момченца и момиченца, да устискаме до вечерта, да сме сигурни, че като ни сграбчи черната нощ, пак ще осъмнем с твоето ведро настроение и обогатени от прекрасния език и форма, от неповторими и незабравими картини... Забързани в кипежа на деня, ние не ги виждаме по начина, по който ги рисуваш. Не ти завиждам, нито мога като теб да се изразявам, нито ми се нрави водката, но това не пречи да се възнасям нагоре и да дишам с пълни гърди планинския въздух.
На многая лета, чичовото.
П и е р
Не коментирам ранобудния червен палец, както отвръщаме поглед от дрисък на тротоара.

Много благодаря за добрите очи, с които ми четеш стиховете, Чичо Пепи!
Пожелавам ти хубава есен, а на Леля Лида - здраве и обич!
Червеният палец е от яловицата, виж какъв коментар само ми е изпратила тая заран:

07:20 - Да ти имам великите
от: rosiela За постинг: EСЕНТА МИ КАЗА HELLO, BOY!
съдбоносни направо, пияндурски идеи! Четеш и падаш! Ставаш и четеш! Алкохолет - пишман поет, отдавна съм го казала, това е просто поредното потвърждение.
Не случайно са те изхвърлили като мокър парцал от 28 работни места. Пълен боклук, ама пълен. Напълно излишен за България!
Одобри | Изтрий

Лек ден!
Чу


Кой когато, където, както, каквото, за когото казва нещо, не е за никого, а за себе си! Оправи себе си, другите ще се оправят сами. Автор: недоволен.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Дано ненапразно благодаря ма Йо...
26.09.2017 08:23
nedovolen написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Дано ненапразно благодаря ма Йотовава, че ми е оставила място и аз да си кажа думата.
Ех, Валери! Благодаря на родителите ти, че са те създали да ни връщаш всяка сутрин към живота. И то какъв живот! Пълноценен!
Цял ден да носим в сърцето си твоите песни, да се чувстваме по-млади, дори момченца и момиченца, да устискаме до вечерта, да сме сигурни, че като ни сграбчи черната нощ, пак ще осъмнем с твоето ведро настроение и обогатени от прекрасния език и форма, от неповторими и незабравими картини... Забързани в кипежа на деня, ние не ги виждаме по начина, по който ги рисуваш. Не ти завиждам, нито мога като теб да се изразявам, нито ми се нрави водката, но това не пречи да се възнасям нагоре и да дишам с пълни гърди планинския въздух.
На многая лета, чичовото.
П и е р
Не коментирам ранобудния червен палец, както отвръщаме поглед от дрисък на тротоара.

Много благодаря за добрите очи, с които ми четеш стиховете, Чичо Пепи!
Пожелавам ти хубава есен, а на Леля Лида - здраве и обич!
Червеният палец е от яловицата, виж какъв коментар само ми е изпратила тая заран:

07:20 - Да ти имам великите
от: rosiela За постинг: EСЕНТА МИ КАЗА HELLO, BOY!
съдбоносни направо, пияндурски идеи! Четеш и падаш! Ставаш и четеш! Алкохолет - пишман поет, отдавна съм го казала, това е просто поредното потвърждение.
Не случайно са те изхвърлили като мокър парцал от 28 работни места. Пълен боклук, ама пълен. Напълно излишен за България!
Одобри | Изтрий

Лек ден!
Чу


Кой когато, където, както, каквото, за когото казва нещо, не е за никого, а за себе си! Оправи себе си, другите ще се оправят сами. Автор: недоволен.

Де да можеха всички да вникнат в думите ти... щеше да е добре.
Чу
цитирай
13. ladylady - валюшеее..що се смееейш така...заразителноо..
26.09.2017 10:21
yotovava написа:
:))))))))))))))))))))))))))))


минавам само, да ви рекна..Hallo, Light:))))))))))))
be happy ,my Boy...
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - :))))))))))))))))))))))))))...
26.09.2017 12:04
ladylady написа:
yotovava написа:
:)))))))))))))))))))))))))))


минавам само, да ви рекна..Hallo, Light:))))))))))))
be happy ,my Boy...

Благодаря.
Чу
цитирай
15. xubavka - Прекрасна есен ти пожелавам, Валерий!
26.09.2017 13:08
Стихотворението е шедьовър!
Таня
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Стихотворението е шедьовър! ...
26.09.2017 15:09
xubavka написа:
Стихотворението е шедьовър!
Таня

Благодаря, Таня!
До нови срещи - утре тук, а скоро - и в Панагюрище!
Чу
цитирай
17. vedrina - !!!
26.09.2017 21:54
Прекрасно...!!!
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Прекрасно. . . !!! Благодаря. Чу
27.09.2017 17:05
vedrina написа:
Прекрасно...!!!

Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346108
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031