Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2011 10:12 - 800 000 души са с инвалидни пенсии в България
Автор: platttonnn Категория: Политика   
Прочетен: 1128 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Светът лети в една пропаст в момента, ние искаме да направим така, че нашата държава да не падне в нея, отсече премиерът.
  image Изобщо да не си мислят, че с протести ще ме уплашат. Ще си дам оставката и да дойдат Станишев, Доган и другите. Това каза премиерът Бойко Борисов в предаването “Тази сутрин” на bTV. Полицаите трябваше да стачкуват, когато Стефан Данаилов обясняваше в клиповете си преди изборите, че техният бюджет бил повече от този за култура, щях да им се радвам, ако по време на кампанията бяха протестирали. Тогава си мълчаха, защото техните началници са главно вляво. Протестираха преди срещу определен министър, който не им харесваше, продължи министър-председателят.

Нека протестиращите в МВР седнат на разговори с министър Цветан Цветанов и ни кажат кого да уволним и откъде да се отрежат парите на министерството, предложи Бойко Борисов.

Ако зърнопроизводителите не идват да ни аплодират, че сме им дали близо 2 млрд. лв. за целия сектор, значи идват да свалят правителството, каза премиерът. Те искат все повече и повече и ни извиват ръцете и по времето на Станишев протестираха, припомни той. Средно на година с близо 450 млн повече даваме за сектор Земеделие. Сега само "зърнарите" получават милиард 260 милиона. За първи път даваме 50 млн. за животновъдите, 25 млн. даваме за зеленчуците, 73 млн. лв. за тютюна, каза Борисов.

Не ме притеснява, че в БДЖ се стачкува. Истинското ми притеснение е ако министър Московски не успее да се договори с кредиторите в Германия, категоричен бе той. 300 млн. лв. директно от касата на Меркел трябва да се дадат, ако това не стане. „Не изкарвайте хората толкова неграмотни, незнаещи, не мислещи. Тези хора прекрасно са знаели през годините, че тяхното предприятие е на държавна дотация. Да са стачкували тогава срещу начина на управление. Доброто управление е да съумеем да разсрочим парите, да съкратим необходимото количество хора. На базата на това трябва да се намалят влаковете. Това предприятие трябва да стане печелившо. То трябва да е най-малко на нула”, заяви Борисов.


На 30 ноември, когато синдикатите ще протестират, ще съм на работа. Ако не искат да съм на работа, ще ни свалят. Ще кажа - ето ви оставка, и влизаме в политическа криза, каза Борисов.

Като искат протести, да си изберат някой като Жан Виденов, Костов или Станишев и да фалират държавата.
Какво значи протест, това означава – искаме да свалим някой, коментира министър-председателят.

Компромис не може да се направи, отстъпвал съм им хиляди пъти досега, но сега, когато в цяла Европа всички държави в дългови кризи потъват, ние имаме редкия шанс да се справим сами, каза премиерът.

2015-2016 г. ще има вече стабилност в пенсионната система, която ще се усети тогава в резлутат на мерките, които предприемем сега. Следващият премиер ще е еблагодарен за това, прогнозира Борисов.

Аз не съм пъдар, всеки ден някой да ме пита – защо жена ми избяга, върни ми групата, реши ми тоя и тоя проблем. Всеки ден се мъча с учени, с трактористи, все става въпрос за пари. Не искам да ме бъркат, и аз не им се бъркам, моите уважения към Волен Сидеров, коментира премиерът.

Тотю Младенов сега се бори като тигър, нека се справи сега с всички тези реформи, аз искам да продължим докрай и с инвалидните пенсии, и с ранното пенсиониране, каза Борисов, попитан дали жълтият картон към социалния министър ще се превърне в червен.

Ако стана футболист на годината, ще си я взема тая награда. Няма как да се призная за по-слаб - тигрите от Бистрица са голям отбор, коментира премиерът. Той призна, че ако Христо Стоичков го беше питал, той нямало да го посъветва да приеме титлата доктор хонорис кауза на Пловдивския университет. Премиерът призна, че редица университети, например Пернишкият, са канили и него,но той е отказал.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665186
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив