Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2006 12:36 - смирен
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 982 Коментари: 2 Гласове:
0



Здравейте,радвам се за вас.Вие забелязвате важните неща,но нямате навика и волята да им отделяте нужното внимание.Затова ви измъчват вашите вътрешни конфликти.Човек има две страни,вън и вътре,това,което го няма вътре е навън.Ако съм агресивен навън,все пак на думи,значи в мен няма агресия.Кое е за предпочитане според вас?Външно спокоен вътрешно вулканичен.Такъв бях преди десетилетия,когато смятах,че знам всичко за себе се и за света,и всичко по остро дълбаеше рани в мен! Ж.Ж.Русо казва,"да знаеш много е тъжно"когато човек се издигне над тази философска посредственост разбира,че самопознанието е благословенно.Затова не бързайте със заключения,като млад чух израз:" повече купувай по-малко продавай."Не е богат оня,който има много, а този,който е доволен от това,което има!   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ista - според мен не е така, че когато отвън ...
09.09.2006 12:45
според мен не е така, че когато отвън си един, отвътре си точно обратното... хората се променят постоянно. ако си седят на едно място, то това говори много зле за самата личност, индивида. според мен във всеки един човек има по малко от всичко - от доброто и от злото, от женското и от мъжкото начало, от Бог. ние сами избираме кое да покажем навън и кое да развиваме. а лошото е, че не винаги правим най-добрия избор...
цитирай
2. anahata - Това като го чета
09.09.2006 13:01
ми звучи като коментар към нечий постинг или изказване. Иначе не виждам връзката. . . Откъде си вадиш изводи какво виждаме, какво ни измъчва? А не мислиш ли, че щом у теб го има това "вие" и "аз" значи липсва смирението - нещо не мога да ги навържа нещата:(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2673339
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив