Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2006 16:04 - микро-pazzo
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 1083 Коментари: 2 Гласове:
0



Причината да не ви е ясно какво е Америка е,че сте мързеливи и завистливи.Вие дори не сте лоялен към вашия работодател,какво да говорим за друго.В Америка се работи яко,там не виреят глезени,благата,които имат не падат от марс.Дали знаете какво означават изрази като,човече,шефче и т.н


Тагове:   микро,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ~PEACE~
30.09.2006 16:52
Извини ме за явното неразбиране,но май ти не си бил в Америка за да говориш така.
Знаеш ли какви са глобите които един работодател трягбва да плати ако се разбере ,че е наел емигрант?
Имаш ли вобще бегла представа какво е?
Може да си бил там ..на студентска бригада или там както се вика,но и тук може да се изкарват същите пари ,като работиш на две места ..пак за същото работно време.
Тук всеки се справя както може...и всеки се труди.Не знам как видя ,че сме глезени?Как прецени ,че аз съм глезена например?
Така е глезурана съм...но като почнеш работа от 16 год. и ставаш в 4 сутринта и се прибираш в 7 след обед...надали ще те наричат така...
Мери си думите или се научи да изказваш и защитаваш тезите си:)
цитирай
2. platttonnn - 19
01.10.2006 11:45
Преди хиляда години бях на толкова,тогава изпивах два литра РОМ без да съм гипсиран.Не се фукам с това,дори е много тъпо,нямах друг изход тогава.В питейните заведения ще срещнете предимно аутсайдери и неудачници в живота.Бях много срамежлив,а пиенето увлича и ни прави слаби и зависими!Трябва ли да ида в Африка за да разбера,че там има черни хора!Преди 40 години щях да отида в Америка само,че тогава убиваха на границата,убиецът получаваше пет дни отпуска,за награда.В Америка средната заплата е шест хиляди долара.Грешите за квалификацията,вижте добре заглавието на горния коментар,то е поясняващо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675307
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив