Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2006 12:40 - Брачни измами
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 1967 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 27.12.2006 09:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какво ли означава брака,извън познатите баналности?Според мен крие много подводни камъни.Когато това е работа на родителите е по разумно.Един човек с опит в това отношение,по малко ще греши,освен това разсъждава обективно и загрижено.По късно оставени нещата в ръцете на бракуващите се добиват трагични измерения!Любовта от пръв поглед е подлудила хиляди зелени страдалци,които невротично защитават правата си.Ами хитрите,които нямат нужда от брака,но го използват за параван за свои цели..Когато някой наивник се хване в капана,той не среща любим човек,както е очаквал а подъл и враждебен тиранин.Но вече е късно,``меденият``час е отлетял!Сега е вързан яко,с имоти,  деца, закони и т.н.Всички виждме около себе си невероятни сцени и взаимоотношения изпълнени с омраза и ненавист.Деспоти с долнопробни изисквания,и жалки,измъчени и обезверени роби,които слугуват примирено.Спасението е в осъзнаването на родителския комплекс.Когато не го проумяваме ние проектираме в``любимия``чертите на нашият родител,ако някога го разберем случайно,ние сме вече напълно съкрушени. Психологически закон е момчето да е влюбено в майка си,несъзнавано разбира се-аз го осъзнах на педесет години-момичето в татко си.  Драмата започва,когато срещнем някой,върху когото можем да положим любимите за нас чувства,обикновено това са празноглави и бездейни хора,на които ние придаваме значимост с нашия неосъзнат комплекс. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ БЪДЕТЕ ЖИВИ ЗДРАВИ,ВЕСЕЛИ,ЩАСТЛИВИ,ЗАМОЖНИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. platttonnn - 33
27.12.2006 10:45
Здравейте,нито един път досега!
цитирай
2. copycat - ---
27.12.2006 13:52
Силве, то за да се разведе, човек трябва дас е жени... дали мама и тати са му намерили невеста, че да не земе да се опари? :-P
цитирай
3. platttonnn - напразно
27.12.2006 17:08
Здравейте,за ваше сведение,семеен съм от 33 г.В постинга говоря от позицията на психолог изследовател на човешките взаимоотношения.Да можеш да слушаш,в случая да четеш,това е изкуство.Историята показва,че повечето хора страдат от празноглавие,а не от лоша орис.
цитирай
4. анонимен - напълно сте прав,
31.12.2006 10:49
доколкото ми е известно в страните където това още се прави - напр. Индия и съм говорила с индийци по въпроса, нещата си текат по мед и масло след брака (те си знаят доколко, но поне не се млатят да събират орталъка както понякога става тука). Там на практика май разводи няма. Не искам да опростявам нещата, те все пак опират до друг манталитет и възпитание, но ако погледнем обективно, май изпепеляващата любов изобщо не е гаранция за успешен брак, даже точно обратното. Омъжена съм от 18 години, така че ми е ясно, че съвместното съжителство си е бая сложна работа и само на гола любов не се крепи. Още повече любовта като нещо доста крехко и деликатно трябва постоянно да се отглежда и понякога в груб сблъсък да речем с родителското тяло на отсрещната страна може съвсем да я заняма. Нямам предвид, че сега в 21 век в България родителите трябва да избират партньора, но поне да го одобряват, иначе от чиста гадория могат да скапят живота на новото семейство. В моя случай точно така се получи, всъщност те се правеха че ме харесват отначало за да не избягам и като разбраха, че съм бременна и няма вече на къде да бягам, решиха че могат да ме натикат еди къде си... Това не се получи естествено, аз заех доста твърда позиция и в резултат на това не ги видях близо 8 години слава богу, но не мога да кажа, че това се отрази много добре на брака ми. Така че бих дала следния съвет на още неомъжените - внимавайте за кого се жените и внимателно преценете семейството му, ако много обичат да се бъркат в чужди работи, всичко да знаят за околните, да командарят и да очакват младото семейство да стане сателит на старото - бегония му е майката. Всичко това добре е онагледено във "Всички обичат Реймънд" - смях голям, ама на чужд гръб. Ще ми е приятно, ако получа отзив от професионалния психолог. Поздрави.
цитирай
5. platttonnn - до анонимен
31.12.2006 12:15
Здравейте,аз не говоря за любовта,а за злоупотребата с нея,и комплексите които ни объркват.За намесата на родителите в повечето случай е виновен съпругът.Много мъже не осъзнават-то не е лесно-майчиният комплекс и са във власта на майката.Ако имате въпроси задайте ги конкретно.Желая ви щастие и успехи.
цитирай
6. анонимен - благодаря
31.12.2006 13:37
за отговора, имам конкретни въпроси, но първо ще направя някои уточнения.
Първо в този случай се касае не за майчин, а за башщин комплекс, понеже по-активната страна беше свекър ми, свекърва ми също ръчкаше съчки в огъня, но от по-задна позиция.
Освен това аз също говоря за злоупотребата с любовта, защото мъжът ми както преди да се оженим се правеше на лудо влюбен и буквално не можах да се отърва от него, след брака се оставяше само да го навиват техните и застана настрани, остави ме да се оправя с тях, ако мога - просто не зае позиция, което според мен си е чисто предателство.

Конкретните ми въпроси са: след като човек е дотолкова разочарован от партньора си, заради предателството му, безхарактерността му и поради факта, че с течение на годините все повече заприличва на баща си (въпросният свекър), заслужава ли си да продължава такова съжителство, още повече че синът ни вече завършва гимназия и животът му скоро няма да има нищо общо с нашия?
И в моя случай за какъв вид комплекс иде реч - кой е този, който мене ме обърква? Питам Ви защото човек трябва да търси вината не само в другите, нали така?
Едва ли ще имате възможност да ми отговорите днес, така че Ви желая весело посрещане на Новата година и надявам се до догодина.
цитирай
7. platttonnn - отговор на анонимен
01.01.2007 13:32
Здравейте,честита нова година.Възможно е вие да имате бащин комплекс.Изклеждате силна и волева жена.Това не от полза за жените,защото намират слаби и неоправни мъже-мамини синчета.Основни женски черти са:мека,нежна,приемаща.Изучавайте себе си,има хубави книги по психология.Луйз Хей,Пиер Дако,Адлер,ЮНГ и др.
цитирай
8. eti - Mного точно казано,
04.02.2007 17:03
дори и в коментарите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675259
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив