Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2007 17:07 - Господар или роб
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 2074 Коментари: 7 Гласове:
0



Дифернцирането е неизбежното основание за разбирането и контролиране на всяка психологическа функция.Роб на чувствата си е всеки,който казва,че е чувствителен.Парадоксът е там,че такива хора ги наричат безчувствени,което обективно е и вярно.Господар на емоциите е този,който разбира чувствата си и има изградена ценностна система.Такива хора обикновено излъчват мекота и спокойствие,лесно се адаптират и проявяват мигновено разбиране към околните.С мислещите хора обаче срещат проблем,защото те не могат да мислят.Както мислещите не умеят да чувстват.При среща на тези два ярки типа недоразуменията са винаги налични.....



Тагове:   господар,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eti - Май успях всичко да
04.02.2007 17:40
прочета. И с всичко съм съгласна, всичко твое. Опонентите ти са прекалено млади, не на години млади, а на душевна "зрялост". Не могат да те разберат, защото си се опитал да им даваш готови отговори. Пътят или процесът са по-важни от крайния резултат. Ти си се опитал да ги "парашутираш" направо накрая. Затова не са оценили написаното от теб. Не преставай да пишеш!
цитирай
2. karavelov - Роба и свободата
04.02.2007 17:55
"Роба се стреми към свобода,свободния към съвършенство"
цитирай
3. tsvetamak - Съгласна съм...
04.02.2007 20:41
Съгласна съм с определенията ти за господар и роб, но дали човек може да има изградена ценностна система, ако не е мислещ? И ако се срещнат два противоположни типа, не е ли по-безболезнено безчувствените да бъдат подминавани?
цитирай
4. анонимен - Разбрах какво имаш предвид и съм ...
04.02.2007 22:13
Разбрах какво имаш предвид и съм съгласен с теб, но ми беше трудно заради изразните средства:

"С мислещите хора обаче срещат проблем, защото те не могат да мислят."
цитирай
5. merita - Да си чувствителен не е лошо според ...
11.02.2007 16:49
Да си чувствителен не е лошо според мен.Аз го разбирам като способност да даваш израз на емоциите си.Когато разбираш произхода им ти можеш и да ги контролираш съобразно тази ценостна система за която говориш.Всичко опира именно до нея.Не ми стана ясно какво обаче е мислещ човек?Те по нечувствителнили са?Аз не мисля така.По скоро те по вероятно осъзнават чувствата си и са по способни да ги контролират.Така те са господари на самите себе си мисля аз .
цитирай
6. platttonnn - Психологията
11.02.2007 18:21
е наука,която за да се разбере са нужни десетилетия упорит труд.Структурата на психиката е сложна и трудно разбираема.Има основни психологически функции,те са азбуката в тази сфера.Например,ако кажеш някому-аз те мразя-спокойно,това е проява на чувство.Ако изкрещиш същите думи,това е емоция.Мисленето пречи на чувстването и обратно.Сетивноста пречи на интуицията,също тя е ограничена от последната.......
цитирай
7. merita - Лаик съм в науката психология. И...
11.02.2007 21:50
Лаик съм в науката психология.Интересувам се от чисто човешката страна на нещата.По конкретно се интересувам от приложението и в моята работа .Тя е свързана с ежедневно комуникиране и това предполага да имам определени познания в тази област.Воденето на преговори например.Промоции и директни продажби са част от работата ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2670631
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив