Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2007 11:58 - Търсете
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 1005 Коментари: 1 Гласове:
0



жената,ето това е вече истинската жена.Аз съм мъж,и не съм далече от подобно разбиране.Еякулацията е елемент от сексуалното удоволствие,но не задължителен или най- важен.За симулирането на удоволствие не може и дума да става,това е глупаво,присъщо е на тези които не са хетеросексуални,и имат скрити цели.По въпроса защо не стигаме - мъже и жени в случая сме едно-винаги до края,аз имам една теория.Когато някой привикне към мастурбация,той изгражда една психологическа нагласа,която не отговаря на изискванията между партньори.В единият случай се подхранваме с илюзии,в другия имаме реален човек и промяната на психичната нагласа изисква време и разбиране.Аз някога сам можех да стигна до край с два три шамара,после с чудесната жена ми трябваха часове......



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cherish - Хе-хе!
18.05.2007 01:52
Хе-хе!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665288
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив