Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 10:15 - Песен
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 1214 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2007 11:00


Музика нежна душа ми залива,щом погледа сладък край мен профучи.
Изгарят мощите тленни в обятия греховни,и мигове кратки вечни остават.
Легенди бленува сърце до плътта ти щом се докосна,звездите бледнеят.
Андите топли пред тебе изглеждат,красивите вежди щом вдигнеш.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добре премислено и почувствано
13.03.2007 10:32
и не толкова зле написано!

Музика нежна ме залива,
а аз със тебе съм щастлива,
сърцето и плътта танцуват,
ръцете ми по теб лудуват...

Малко еротично, нали еротика искаш да предадеш на стиха!
Поздрав1

цитирай
2. platttonnn - от джаба
19.03.2007 09:23
I feel you
Усещам те

Your sun it shines
Слънцето ти сияе

I feel you
Усещам те

Within my mind
Дори през разума си

You take me there
Ти ме грабна

You take me where
Ти ме водиш

The kingdom comes
В по-съвършен свят

You take me to
Ти ме превеждаш

And lead me through
През

Babylon
Вавилон

This is the morning of our love
Това е утринта на любовта ни

Its just the dawning of our love
Това е зората на нашата любов

I feel you
Усещам те

Your heart it sings
Сърцето ти пее

I feel you
Усещам те

The joy it brings
Радостта е тук

Where heaven waits
Където раят чака

Those golden gates
С всичките си златни врати

And back again
И обратно

You take me to
Ти ме превеждаш

And lead me through
През

Oblivion
забравата

This is the morning of our love
Това е утринта на любовта ни

Its just the dawning of our love
Това е зората на нашата любов

I feel you
Усещам те

Your precious soul
Скъпоценната ти същност

And I am whole
И аз съм цялостен

I feel you
Усещам те

Your rising sun
Твоето изгряващо слънце

My kingdom comes
Моят по-вдъхновен свят

I feel you
Усещам те

Each move you make
Всяко движение твое

I feel you
Усещам те

Each breath you take
Всяко дихание твое

Where angels sing
Където ангели пеят

And spread their wings
И разгръщат крилете си

My loves on high
Моята любов расте

You take me home
Ти ме взимаш дома

To glorys throne
На трона на победата

By and by
Скоро, много скоро

This is the morning of our love
Това е утринта на любовта ни

Its just the dawning of our love
Това е зората на нашата любов




цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2676246
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив