Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 17:03 - ЛЕЧЕБНА СРЕЩА
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 746 Коментари: 0 Гласове:
0



Обречен бях и скитах на посоки,
надежда мила, крепеше ме едва,
живях кошмарно,от сън до сън,
светлината бягаше от мен.

Очите уморени,се втренчиха в теб,
избухна вик мисловен,родена в щастие,
а хваната в капан,излъчва радост,а живее мрак,
притихнала в свойта мъка,мистика без хоризонт.

Аз видях най нежната жена.
Срещнах най красивата жена.
Почувствах най сладката жена.
Докоснах най чаровната жена.
Жената дала МИЛ живот на мен.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2674062
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив