Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2007 17:48 - Научни шеги,
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 1858 Коментари: 4 Гласове:
0



Някои казват, че жената е цвете. Аз прегърнах едно цвете, не почувствах нищо. Други, че жената е зло. Намерих злото, нищо там не подсказваше за женските прелести? Затова аз изучих обстойно нашата половина и установих следното: това чудно създание, освен анатомично, по нищо друго не се различава от нас. Притежава всичко, което може да възхити един търсещ мъж, стига той да знае какво търси - грешка е ако търси майка си - и е готов да прояви неподправената роля, отредена му от природата, плюс добро възпитание и искрени намерения.


Тагове:   шеги,   научни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diati - Защо ли,
06.10.2007 22:52
тайфуните имат нежни имена!? Защо материята винаги тържествува над духа!?
цитирай
2. candysays - Съгласна съм с теб.. :)
09.10.2007 17:07
"установих следното: това чудно създание, освен анатомично, по нищо друго не се различава от нас"- това е съвършено вярно ;)

Интересно обаче защо на доста хора им е трудно да прозрат тази проста истина...
цитирай
3. platttonnn - diati,
10.10.2007 10:22
Не съм достигнал духовната зрялост, която би ми позволила по цялостен поглед върху видимия свят, но това което виждам не е тържество, а мимолетни гримаси, безумни страдания, лебедова песен... Ние току що докосваме духовността и много материя ще отиде на вятъра, докато прозре смисъла на битието си! На този свят само зрелостта на материята позволява надникване отвъд.
цитирай
4. platttonnn - candysys,
10.10.2007 13:20
Трудно им е защото леността им пречи да преодолеят комплексите си, и за по лесно ги приписват на други.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665646
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив