Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 12:01 - Мрачните хора
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 1424 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2007 12:48


А.Дюма,в една своя книга казва -той беше мрачен като негър в полунощ. Като типичен интроверт и аз бях намусен в младите си години. Тогава нямаше от къде да знам за екстраверсията и интроверсията,двете основни човешки нагласи които дават облика ни.Видимо гневните и ядовити хора,вътрешно са добри,приветливи и светли натури,но това е известно само на тях. Обективните наблюдават само видимата страна на човека,и недоразуменията са ежедневни. Тъй като не са добре приети и разбрани на този свят,интровертите,всъщност те затова стават такива,се отдават на самообучение. Това включва не само,добрата книга,а всичко,което предлага обстановката,а тя е разнообразна,от научна литература до всякакви алкохолни свърталища. В тези учебни зони субективните търсят своята същност. Екстравертите също гастролират във всички тези области,но целите са им различни,от присъщото им наблюдение до създаването на обстановка. Едно от любимите им занимания, е, между тях си да обсъждат мрачните,колко са невъзпитани и груби. Те никога няма да разберат,че ни представляват външно,а ние тях вътрешно. Или както установи аналитичната психология,това,което го няма отвън е вътре! Категорично е също,че ние сме цялостни същества и имаме в наличност и двете нагласи,но развита е тази,която обстановката позволи да се утвърди. Няма как едно репресирано дете да развие екстраверсията си. При тежки проблеми,човек регресира и тогава живее с неразвитата  си нагласа,за такива хората казват,умен човек пък върши глупости!


Тагове:   Мрачните,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Да, прав си, но пък има и друга гледна ...
09.12.2007 22:21
Да, прав си, но пък има и друга гледна точка - един проблем не може ли да отключи екстраверсията. Говоря за проблем, в който осъзнаваш колко ценен си сам по себе си и след който просто се променяш. За добро.
цитирай
2. diesirae - Поздрави от един интроверт
10.12.2007 10:57
"При тежки проблеми,човек регресира и тогава живее с неразвитата си нагласа,за такива хората казват,умен човек пък върши глупости!"

Вярно, аз съм трудно адаптивен, но какво правя в трудни моменти. Първо се стъписвам, правя някоя глупост. После обаче си казвам, че за всичко съм виновен аз, отговорноста е моя и аз трябва да оправя батака (със себе си или с който там), и го оправям. Минал съм през всички форми на самообучение за които говориш (че даже и други)... И си напълно прав.
цитирай
3. maymi - Бях намусено дете...
14.12.2007 23:12
...сега се хиля, непрекъснато....Значи ли, че сега съм по-кофти човек от преди!!! :))))
А, един жокер - откакто аз започнах да се хиля и по улиците пуснаха по-хубави и по-усмихнати и добронамерени хора......
цитирай
4. letisi - има една притча за грозотата и красотата
30.12.2007 22:45
които влезли да се къпят...първа излязла грозотата облякла дрехите на красотата и заминала...когато красотата излязла нямало какво друго да облече и облякла дрехите на грозотата...и така до ден днешен хората подлъгвайки се по дрехите често бъркат едната с другата....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2677049
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив