Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2008 14:32 - Откровения
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 1086 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2008 14:34



1. Поеми контрола в свои ръце
„Никога не бях получавала оргазъм по време на секс и последният ми приятел се беше настървил да промени това. Правехме си опити с мисионерската в няколко вариации, но не се получаваше, докато съм под него.

Затова решихме аз да бъда отгоре. Наклоних се напред с опънати ръце, така че тялото ми да образува ъгъл от 45 градуса с гръдния му кош. Това създаваше идеалното количество налягане върху слабините ми. Само след няколко минути движения напред-назад с ханша най-после успях.“
Лидия, 25

2. Разгорещи се
„Най-странното е, че получих първия си оргазъм, защото след 30-минутни опити в три различни пози вече не бях достатъчно овлажнена. Приятелят ми постави малко лубрикант върху срамните ми устни и изстиска известно количество върху члена си. Настани се върху мен и започна да се движи бавно. В първия момент лубрикантът предизвика смразяващо усещане. Скоро след това започна да се затопля и усещах парещо изтръпване вътре в себе си. След близо 20 минути изтръпването излезе извън контрол, точно както и аз самата.“
Деница, 27

3. Поработи с PC мускулите си
„Една приятелка ми беше казала, че да свивам и отпускам вагиналните си мускули по време на френска любов, е супер приятно. Така че следващият път, когато приятелят ми го направи, докато придвижваше езика си в кръгообразни движения, аз започнах да ги пристисквам, първо бързо, след това по-бавно. Когато усетих, че достигам до върховия момент, спрях да стискам мускулите си навътре и ги отпусках навън колкото по-силно мога. Благодарение на напрежението и отпускането им след това наистина успях да достигна върха.“
Анна, 34

4. Използвай вибратор
Не можех да свърша от орален или традиционен секс, така че легнах по гръб, подадох вибратора си на приятеля ми и го помолих да го придържа върху бикините ми в зоната около клитора. Той го държеше доста стабилно върху горещата точка. След това започна да прави кръгове с размера на монета върху срамните ми устни, докато се върне отново на изходна позиция, като вече натискаше по-силно. В крайна сметка го пъхна в бикините ми и това ме разтърси из основи...“
Биляна, 27

5. Научи се да оформяш знойни осмици
„Възседнах гаджето си с двата крака от двете страни на тялото му, като прецених позицията си така, че да имам възможност да оформям осмици с ханша си. Съвсем скоро стволът на пениса му започна да докосва G-точката ми от повече ъгли, отколкото смятах, че могат да съществуват. Чувствах се, сякаш той е част от мен и се движа с неговото темпо. След продължителна стимулация едно невероятно топло, плавно усещане обзе слабините ми, а после и цялото ми тяло.“
Ева, 24

6. Разположи краката си V-образно
„Свърших за първи път по погрешка. Беше ни за седми път през този уикенд и ми беше супер мързеливо. Когато приятелят ми проникна в мен в мисионерската поза, свих коленете си към гърдите и разтворих стъпалата си далеч едно от друго, като образуваха буквата V. Лонната му кост обграждаше външните ми срамни устни, а членът му пое работата над G-точката. Едновременната стимулация на всички тези горещ точки ме доведе до върха.“
Силвия, 24

7. Вълнуващ, изпепеляващ, парещ... бой с възглавници image
„С гаджето ми си падаме по класическата мисионерска поза, но не успявах да свърша, докато не я модифицирах леко. Свих колене, стъпалата ми останаха на леглото и повдигнах таза си достатъчно високо, за да плъзна две възглавнички под него. Така тазът ми беше под достатъчно висок ъгъл, за да може пенисът му да стимулира директно G-точката ми. Така чувствителността е по-силна от която и да е друга поза.“
Лиляна, 26

8. Предай се на удоволствието
„Най-после достигнах до оргазъм, когато оставих нещата в спалнята в ръцете на гаджето си. Той изяви желание да ми прави френска любов, колкото време се наложи, за да достигна върха и аз реших да му позволя. Супер търпеливо обхождаше срамните ми устни с уста, а след това започна да притиска с език клитора ми. Първо с кръгообразни движения, а след това в посока нагоре и надолу. Миличкият ми, всичко продължи с часове. Тогава постави пръстите си вътре в мен, докато междувременно засмукваше клитора ми. Слабините ми започнаха да пулсират и... Оргазмът беше толкова невероятен, че няма как да го опиша с думи.“
Преслава, 27

9. Изпробвай леко видоизменената doggy style
„Бях застанала на четири крака, когато вместо да проникне в мен, приятелят ми насочваше бедрата ми напред и назад към него, като междувременно стискаше дупето ми. Усещах как G-точката ми пулсира по невероятен начин. Когато свърших, усещах спазми във вагината си, дупето и задната част на гърба. Беше жестоко!“
Вероника, 33

10. Палавото пръстче
„Първият ми оргазъм се случи с помощта на пръста на приятеля ми. Масажираше слабините ми с кръгообразни движения, докато правехме любов и аз бях отгоре. Колкото по-близо бях до края, толкова повече събирах краката си, докато не се притиснаха плътно около бедрата му. Докато все още бях в тази поза и правех движения напред и назад, той избутваше пръста си все по-дълбоко и по-дълбоко вътре в мен.“
Катя, 28

11. Свий краката си
„В миналото винаги съм предпочитала дълбокото проникване – този вид, който може да се осъществи, само когато краката ти са супер разтворени. Един ден обаче, докато с гаджето ми правехме любов, приближих краката си един към друг, докато бедрата ми бяха обвити около ханша му. Така клиторът ми се допираше до основата на пениса му – и съвсем скоро просто се случи!“
Диана, 24

12. Повдигни единия си крак
„Получих първия си оргазъм, когато по случайност научих колко чувствителна е едната половина на клитора ми. Бяхме правили секс току-що, така че все още бях разгорещена, когато повдигнах крака си със свито коляно. Гаджето ми започна да гали лявата страна на клитора ми. Винаги съм мислила, че най-чувствителната точка е центърът му, но с пръстите му от лявата страна... чувството беше влудяващо. Той продължи, докато не започнах бясно да треперя и... дойде моментът.“
Карина, 25

13. Плътно прилепване
„С приятеля ми се гушкахме в поза „лъжички“, докато изведнъж не проникна в мен. В началото не беше нещо невероятно, но когато ме притисна и започна да се движи с бавно темпо, ми ставаше все по-приятно. Плъзна ръката си надолу и съвсем леко я притисна в зоната между пъпа и вагината ми, а това увеличи още повече натиска вътре в мен. Свърших за минути въпреки усилените ми и безуспешни опити в миналото.“
Лина, 21

14. Обязди раменете му
„Френската любов, докато съм по гръб, ми доставя удоволствие, но обяздването на раменете на гаджето ми е това, от което най-после успях да свърша. Той се излегна по гръб, а аз се придържах към касата на леглото и се снижих бавно до устата му. Благодарение на гравитацията клиторът ми имаше пълен контакт с езика му. Наболата му брада драскаше слабините ми и дразнещото чувство ми въздействаше невероятно. Започнах да приклякам нагоре и надолу, а той смучеше клитора ми, докато не свърших, Наистина беше жестоко!“
Илиана, 29

15. Удвои удоволствието си
„Първият ми оргазъм беше предизвикан от моите собствени докосвания плюс тези на гаджето ми. Използвах върха на показалеца и средния си пръст, за да масажирам клитора си. Когато усетих как се разгорещявам, започнах да го правя с по-силни движения, докато усетих вълни на удоволствие...“
Гергана, 31

44% от мъжете твърдят, че приятелките им получават оргазъм абсолютно всеки път, когато правят секс, но едва 29% от анкетираните жени са на същото мнение. Защо ли?
Уеб анкета на Cosmo


Пречките по пътя към върха
Има пет главни физически обстоятелства, които предизвикват проблеми при достигането на оргазъм по време на секс. Запознай се с тях, за да не се сърдиш на гаджето ти, ако проблемът е у теб...

Пречка 1: Стресът
Безпокойството и оргазмът не вървят ръка за ръка. Емоционалното напрежение потиска хормоните в тялото ти, които са свързани с удоволствието и релаксацията и съответно либидото ти угасва. Според сексолозите най-лесно ще успееш да достигнеш върха, ако си отпусната и вниманието ти е фокусирано над заниманията ти...

Пречка 2: Алкохолът
Алкохолът в малки количества действително ти помага да се отпуснеш, но ако прекалиш с отпускането и коктейлите, ще бъдеш суха като мартини. Алкохолът стеснява кръвоносните съдове, съответно до най-горещите ти точки достига по-малко кръв и това може да потисне хормоните, отговорни за овлажняването ти.

Пречка 3: Лениви вагинални мускули
За да укрепиш вагиналните си мускули, стягай ги от 100 до 200 пъти три пъти на ден в продължение на шест седмици.

Пречка 4: Антидепресанти
Някои от тези медикаменти влияят на хормоните, които предизвикват повишено от мислите ти кръвоснабдяване в гениталната област. Това намалява чувствителността, възбудата и съответно шансовете ти да достигнеш оргазъм.

Пречка 5: Хормонален дисбаланс
Изследванията сочат, че ниските нива на мъжкия хормон тестостерон може да предизвикат намаляване на сексуалната ти възбуда, чувствителността на гениталиите ти и оргазмите. Ако подозираш, че това е проблемът ти, консултирай се с гинеколог и си направи хормонално изследване.

Ако откриеш коя знойна маневра действа при другите жени, може тя да се окаже достатъчно ефективна и при теб. Една от най-главните пречки за достигането на оргазъм при някои мацки е, че не са открили кои пози ги стимулират по правилния начин. Освен това дори да ги знаят, трябва да се осмелят да ги демонстрират. (Освен ако нямат гаджета с екстрасенски способности, разбира се...) Друга често разпространена причина за проблема е, че мацките не се чувстват удобно да кажат на партньора си точно кои палави маневри им доставят удоволствие.


Тагове:   откровения,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2673838
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив