Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2009 17:03 - Вселена
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 803 Коментари: 1 Гласове:
0



Бях пронизващ,ураганен вятър,бях смразяващ студ,бях всепомитащо цунами,бях слънчевата топлина,бях едър дъжд,бях спокойната вода,очаквано родих се,оказах се човек в горещо,беззащитно тяло, всичко в миг се промени,когато съзнанието се прояви. Някой движи ни напред,като нужен авангард,тялото използвайки за цели непознати нам. И колко хубаво е да си всичко,а не човек самотен,страхуващ се от път неясен и смисъл непонятен. Да бъде всичко, в пътя ни от други предрешен. Гали ме око на нежното торнадо,подхвърля ме към светове далечни..................



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - ....
13.05.2009 17:58
"И колко хубаво е да си всичко, а не човек самотен, страхуващ се от път неясен и смисъл непонятен."....

Минавало ми е през ума и на мен..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675904
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив