Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 13:55 - Проф. Иван Попвасилев: Ванга беше мошеничка!
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 5357 Коментари: 11 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Феноменката отнесе тайните в гроба. Яд ме е, че толкова професори, генерали и т. н. не щат да приказват, възмущава се професорът Много читатели се интересуват от Ванга и нейните пророчески дарби. Дори ни питат какво смятат лекарите, които са я изследвали и наблюдавали през годините, или пък, които са направили аутопсия след нейната смърт. По този повод публикуваме интервю на сайта Чудеса нет, взето преди време от посветения в тези тайни проф. Иван Попвасилев, бивш шеф на Катедрата по съдебна медицина при Медицинска академия.
..............................................................

Преди време сугестологът д-р Георги Лозанов заяви, че вие сте един от основните подбудители за преустановяване на осемгодишните изследвания върху Ванга...
- Разбира се! И след това Венко Марковски и Иван Аржентински идваха да ме стрелят с пистолет.

Извинете, но подобно твърдение звучи повече от абсурдно.
- Вижте какво, много преди Лозанов за първи път истински научен експеримент с Ванга е осъществен във Висшия медицински съвет. Проф. Сашо Божинов, проф. Пухлев и други научни светила установяват, че става въпрос за една... недоразвита, сляпа и нахална жена. Те я хващат в мошеничество.

Оттук насетне се намеси Людмила Живкова... И друго нещо ще ви кажа - когато Ванга се разболя от бронхопневмония и щеше да умре, Людмила настоя да я лекуват в Правителствена болница. Не успя! Главен лекар на Втора градска болница тогава беше Иван Хаджимитов от гр. Сандански. Намериха „връзки" и Ванга стана пациент на д-р Хаджимитов. Но преди това той изрично й казал: „Бабо Ванге, да се разберем - тук аз лекувам." Обаче тя превърнала болницата в манастир. Започнала да прави бизнес.

Един ден Хаджимитов не се стърпял: „Бабо Ванге - казал й. - Ти, ако много знаеше, защо не си направи предварителна прогноза, та да вземеш мерки против болестта?"

Ванга гузно мълчала.

Мъжот ти ке се скапе!

Проф. Попвасилев, все пак опитахте ли да вникнете във феномена Ванга, преди да въстанете против нея?
- Ванга беше почнала да разправя, че може да разкрива престъпления и т. н. Представяте ли си? Но как разбрах що за „чудо" живее в Петрич?

Един ден, когато все още бях началник „Кадри" на Министерството на народното здраве, министър Петър Коларов ми каза: „Отиваш при Ванга! Но никой не бива да знае... Трябва да разберем каква е тая „чудесия"!

Отидох в Петрич, но да вляза при Ванга - абсурд! Седях ден, три, десет... Гледам какво става около мен - грозна картина. Ванга се прави, че мете двора. На улицата тълпата разказва, а близките й непрекъснато шъткат... Изнурена женица, надянала жълта жилетка и шапка, си изплаква орисията на глас... Първия, втория ден - нищо. На третия изведнъж Ванга се провиква: „Ти, мъри, ти там! С жълтата жилетка и жълтата капа - како си дошла при мене? Защо си дошла? Ке ти кажем - он мъжот ти таков е, таков ке се скапе!".

Отпреди потърпевшата разправяше точно това: мъжът й пиел много и често я понатупвал. Предсказанието на Ванга гласеше: „Я да си одиш! Тебе няма да те приема! Ке се скапе!".

Втори случай. На един учител детето му болно от неизвестна болест. Разказваше как лекарите били безпомощни. И тя пак: „А ти бре, даскале, е оти си дошъл тука? Ти ке одиш при проф. Шипковенски." А всички знаят, че Шипковенски е най-добрият невролог.

Значи смятате, че тя е имала подслушвачи там, на опашката?
- И тя чува, бе, през прозореца. Тя имаше извънредно големи сетива. След като 10 дни престоях напразно, реших да потърся помощ. Хеле, открих главния лекар на местната болница д-р Лозанов (съименник на изследователя на Ванга - б. а.), мой стар познат. Разказах му за „тайната" мисия, а той се превива от смях. „Ха-ха! Е как ще влезеш при Ванга, бе? Нали трябва аз да задействам нещата! Но ако искаш, още сега ще те приеме!"

Аз недоумявам, а Лозанов продължава: „Знаеш ли, ако Ванга каже например: „Еди кой си доктор в болницата не струва", жив човек няма да влезе тук! Но ние с нея сме хей така (потърква пръстите). Затова Ванга изпраща болните тук... Иначе може да стоиш едно столетие - и нищо."

На другия ден отивам - за мен вратите отворени!?

Ванга започна да ме подпитва, но аз бях подготвен. Ако се изпуснеш с „тя", значи, че детето ти е момиче; ако е „той" - момче, но на „то" вече бе безпомощна. А когато разбереше, че си гъвкав, започваше да ругае, да приказва глупости... Но тъй като съм препоръчан - държа се на положение. Започва: „Ти си многодетен?" Отговарям подвеждащо: „Кой мъж не е многодетен?", въпреки че тогава имах само едно момиченце. Тя обърка, че е момченце. Помогнах й с уточнението, че името е малко по-особено - цвете. Всички цветя изреди, горката, но не позна. А дъщеря ми наистина се казва просто Цвете. И понеже се обърка, изрече троснато: „Абе ти спа ли под шекеро?" Никога не съм спал със захар под възглавницата, разбира се, но кротко промълвих: „Спах." И веднага: „А отдека го взе?" - „Купих го от бакалницата." Едва сега почувства облекчение: „А, неке, я требе да ти го дам у ръка, да одиш да преспиш и после да ти гледам."

Върнах се в София, написах доклада, министър Коларов шляпна една заповед и турихме кепенците на Вангиния манастир. Но Людмила го отвори! Оттук започна една невероятна трагедия... Яд ме е, че толкова професори, генерали и т. н. не щат да приказват...

Ани младенова беше распутин в пола


Чували сме, че връзката между Ванга и Людмила Живкова е била Ани Младенова.
- Разбира се, тя е българският Распутин в пола. Всички интриги започваха от нея. Когато Ани Младенова кажеше нещо, Добри Джуров ставаше прав.

Говорих с другаря Живков. Казвал съм му: „Какво правите, не ви ли е неудобно?" А той: „Иване, Иване - недей, тя е единственият човек, който ще ми затвори очите, като умра..."

Сега някои казват, връзката им била полова - не зная, но на тая жена да посегне Тодор Живков, значи е бил много активен, бе, мама му стара. Мен, ако ме оставите на самотен остров с Ани Младенова, сигурен съм ­ няма да съгреша. Тогава се опълчих срещу нея и тя ме унищожи! С интриги!

Вярно ли е, че Людмила е принадлежала към тесен кръг „богоизбрани", които се смятали за призвани да закрепят световния ред?
- Вярно е. В тази организация са членували Индира Ганди, Нанси Рейгън, Раиса Горбачова... Сега ще ви кажа нещо: с академик Кирил Игнатов посетихме Индия. Вечерта преди да излетим, един индиец от Червения кръст, високоинтелигентен, се присламчи към нас и започна да ни разправя: „Другари (точно такова беше обръщението!), ние разчитаме на вас да ни помогнете против невежеството, което цари у нас, а всъщност става точно обратното. Утре пристига вашата принцеса Людмила Живкова с някаква делегация и е решила да влезе в... Обществото на избраните."

Каква била работата? Това е един манастир в джунглата. Сектата се командва от индийски гуру, голям богаташ (за него пише и Димитър Мурджев, само че всичко е преиначил). Значи в тази секта се събличат голи. Надяват едни роби и от тъмно до изгрев слънце се танцува. До изтощение - повръщаш, уринираш, но играеш! А за да станеш избраник, за да влезеш в това общество, трябва да се очистиш от всичко пошло, свързано с тялото и душата. Гълташ едни бинтове! Гълташ ги, гълташ, гълташ..., докато ти излязат от задника?! И почваш: червата трябва да се изчистят!?! Разбираш ли, бинтовете се вадят отзад...

С делегацията е бил и един генерал, мой познат (за съжаление и той не иска да говори). Свил се е като охлюв, но иначе е достоен... Доколкото зная, Любомир Левчев, професор Лозанов и т. н. са придружавали Людмила...


Тагове:   ванга,   мошеничка,


Гласувай:
7


Вълнообразно


1. mikino - Комунистически мухльо!
11.10.2010 14:36
Само един нещастник може да каже такава простотия!!! Само един партиен придатък с титлата професор, може да се прави на всезнаещ! Този глупак едва ли е знаел да се кръсти, та камо ли да разбере Ванга дали е мошеничка!
цитирай
2. ckarlet - Чела съм книгите на Ванга, както и ...
11.10.2010 18:55
Чела съм книгите на Ванга, както и много разкази за живота й.
Тази гледна точка никъде не съм я срещала, но ми беше интересно да я прочета.
Хубава вечер ти желая, Рlatttonnn!
цитирай
3. vmir - В Библията е написано: "Не врачувай"!
11.10.2010 22:05
А Ванга врачуваше уж в името на вярата.
цитирай
4. platttonnn - Здравей ckarlet,
12.10.2010 09:11
книгите за Ванга или на Ванга,аз също я смятам за груба и неграмотна,как ли ще пише?Чел съм доста материали по случая,съжалявах нещастните хара,които висяха като наказани,около дома й. На мои познати беше казала,че детето им ще се оправи до три години,минаха 30г,нищо.Много се радвам на посещението,приятен ден.
цитирай
5. ckarlet - Аз не мога да кажа какъв човек е била ...
12.10.2010 11:44
Аз не мога да кажа какъв човек е била Ванга, защото я познавам единствено от това, което съм прочела от нея и за нея, но съм останала с впечатлението, че е имала уникална дарба. Но ми беше интересно да прочета и противоречиво мнение, което не оспорвам.
Хубав ден желая, Рlatttonnn!
цитирай
6. анонимен - е. . . добре няма лошо да има различни ...
12.10.2010 22:05
е...добре няма лошо да има различни мнения!Но смятам, че това тук на този професор ...сигурно е някакъв негов сън!И да попитам..ти който си публикувал в блога си всичко това, някога виждал ли си Ванга?Чувал ли си я?Имал ли си нужда да отидеш при нея?...Изобщо...ТИ имаш ли някакви лични наблюдения!Защото аз имам!Съдбата ме отведе при нея!Дълги години страдах от епилепсия!Не се лекува лесно това!И знаеш ли какво ми каза...никога, ама никога няма да забравя думите и!"Една добра жена ще я отнесе със себе си болестта!"..Последния пристъп който получих беше на 31.08.1997г.Мога и още примери да ти дам...не изключвам вероятността да е сгрешила някъде, но да я винят, че е шарлатанка....с удоволствие ще подкрепя mikino / коментар 1/.
цитирай
7. анонимен - присъединявам се към анонимния 6
15.10.2010 01:03
а аз имам сина си благодарение на нея. След 10 години ходене по мъките.Жалко нищожество е тоя професор.
цитирай
8. анонимен - НАПЪЛНО СПОДЕЛЯМ МНЕНИЕТО НА ПРОФЕСОРА !!!
15.10.2010 07:10
Най-накрая да се намери човек, който да каже, че....царя е гол....
Колко ли човешка нищета и безсилие, трябва да притежаваш, за да варваш, че една манипулаторка, за каквато я смятам,че беше, е способна да ти реши проблемите...УЖАС В ОГРОМНИ МАЩАБИ...
Тайните служби, преднамерено поддържаха имиджа и на пророчица, за да имат източник на информация във всеки момент, случай на нужда.
Хах, и за глупостта, да идеш при нея, си плащаш...солидно...
Ако наивността на народа, който вярваше в шарлатанството и, имаше свойство да се преобразува в енергия, България щеше да задмине световните икономически гиганти...но , уви, това нема как да се случи, за това ще сме на опашката на прогреса...даже....под нея...
Поздрави за поста!!!
цитирай
9. анонимен - Комунистите очевидно нямат мозък.
15.10.2010 10:20
Да отречеш световно признат феномен значи, че си луд.
цитирай
10. semtomovi - На мене Ванга 3 пъти ми е гледала след смъртта си
16.10.2010 01:52
и трите пъти се изсмях
и трите пъти 1 към 1 се сбъднаха нещата.

По-полека в невежевството. Тая вода е дълбока. Не е до колене.
цитирай
11. анонимен - Ами, Рупите не светнаха...
16.10.2010 18:50
което ще рече, че Ванга не е светица.
Чела съм книгите за нея - скалъпена история на службите.
Тя беше комунистическия проект, който трябваше да противостои на Православието. Край нея се оформи кръгът "богоизбрани" - Людмила, Б. Райнов, Л. Левчев, редица другари от политбюро, Светлин Русев, който още не е излязъл от заблудата. Вижда се какъв храм създаде, в разрез на православните канони. Добре, че го осветиха, иначе щеше да превърне в свърталище на бесовете.
Затова сега мълчат тези, които могат да свидетелстват за Истината.
Бог да прости Ванга за голямата лъжа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2670704
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив