Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2011 16:51 - За годните Българи
Автор: platttonnn Категория: Технологии   
Прочетен: 934 Коментари: 0 Гласове:
5



Константин тренчев,изненадващо каза,че няма как да е ченге,защото бил малък. Нищо против,по натам казва,че е роден 1955г,всеки може да прецени,малък физически или духовно. Написал на чина за руснаците,да си вървят,не казва дали има последствие. Защото аз 1981г казах,че затова Рейгън им наложи ембарго,защото са големи терикати. Бях арестуван веднага,унижен брутално,съдията нареди,доведете го в приличен вид. Което означаваше,обръснат и остриган нула номер! Бях семеен с две деца,при свиждането неразбиращо пипаха голата ми глава. Затова Борисов представлява според мене нормалните Българи. Тъй като деградацията е неизбежен стадий за мошеници и лъжци,те сега не трябва да бъдат пример за нормалните хора.


Тагове:   война,   наглост,   подлост,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665860
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив