Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2011 20:29 - "Обичам жена си, затова й изневерявам рядко."
Автор: platttonnn Категория: Тя и той   
Прочетен: 1829 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 25.11.2011 21:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Той много тежко го преживяваше и което е най-лошо - разочарова се от момичетата. Започна да гледа на тях като на противоположен пол." "Сутринта той си замина, а аз останах сама в разхвърляното легло - гола и разтревожена." Стела, 14 г. "Аз бях изнасилена цялата и навсякъде. Но това е минало. Сега се интересувам от други работи." "Аз не умея да се целувам и в това е моята беда. А всъщност нищо ми няма, даже съм красива. Харесвам се на момчетата, но щом разберат, че не мога да се целувам, те бягат от мен и казват, че съм задръстена." "Когато харесам някое момиче, аз мога да я любя от 10 до 14 пъти на нощ. Не всички момичета обаче издържат на моята страст." "Първоначално аз я обичах с полова любов, но след това тя постепенно за 10 години премина в платоническа любов със секс." "Мъжът е най-доброто, което е могла да измисли природата за жените." "Вчера с моя приятел спахме заедно и реших да съобщя за това на любимия си вестник. Целувам всички мъже в редакцията!" "И тогава аз разбрах, че моите родители ГО правят. Когато минавах покрай спалнята им дочух стонове и въздишки, след това видях в кофата за боклук "онова нещо". Аз се ужасих, преживях го дълбоко, не можех да си намеря място. Не си представях, че моите родители правят такива неща… Та те са постигнали всичко в живота: работа, приятели, четири деца. Защо? Какво не им достига? Не разбирам…" "Вашите фотографии към публикуваните материали ми пречат да чета…" "Какво трябва да прави мъжът, когато жената изпитва оргазъм?" "Мъжете много добре се приспособяват. Идват, ядат, гледат телевизия, прелистват вестник и - спят. А ти тичаш като магаре насам-натам."



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2659825
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив