Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2012 15:38 - Британка отрича да е правила секс в такси
Автор: platttonnn Категория: Тя и той   
Прочетен: 1047 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Британската бизнесдама, обвинена за правене на секс в такси в Дубай призна, че не може да си спомня какво се е случило, защото тя пила в продължение на 10 часа. Ребека Блейк, на 29 години, от Доркинг, графство Съри, е била уволнена от  работата си като консултант по набиране на персонал и е изправена пред наказание от лишаване от свобода след предполагаемият секс с ирландеца Конър Макредмънд.

Говорейки за първи път след арестуването си, госпожица Блейк настоява, че тя  е била в таксито за пет минути, преди водачът да я докладва на полицията, но призна: "Не съм светица" и „Бях толкова пияна, че всичко ми е в „мъгла”.

Тя също така описва нейните пет дни в ада, когато е била в женския затвор в Дубай, където е била ухапана от хлебарки.


Годпожица Блейк разказва пред "Сън" как 4 май  започнала с алкохола още по обяд по време на обедната закуска в хотела.

Тя разказва пред вестника: "Имаше постоянно алкохол, още не бях си преполовила чашата и ми наливаха още бяло вино... Аз съм момиче с добра работа, обичам да се забавлявам и не съм светица...”

По-късно бизнесдамата продължила с приятели маратона в поне два бара. Към 22 ч. заедно с  Конър Макредмънд решили да си тръгнат и повикали такси.

Минути по-късно те бяха забелязани в страстна прегръдка от водача на таксито, според полицейските доклади. Разгневен от поведението им, той спрял и се оплакал на полицията в патрулната кола, паркирана наблизо. Когато той се върнал с един офицер, се твърди, че са видели как Ребека и Конър правят секс на задната седалка на таксито.

Самата Ребека Блейк отказва да обсъжда какво се е случило в таксито, като заявява, че са били в него само пет минути, преди да дойде полицията.

Двамата с Конър са изкарали пет денонощия в ареста, които тя описва като „ад”, особено след като се е събудила от ухапвания на хлебарки.

В момента тя е пусната под гаранция, но се ужасява от перспективата да се върне в затвора.

Конър Макредмънд също отрича обвиненията.

Хванатите да правят извънбрачен секс в Дубай са заплашени от затвор от един месец до три години, съгласно местното законодателство.



Тагове:   възраст,   здраве,   мозък,   секс,   ум,   памет,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665484
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив