Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2016 14:00 - Шарен свят
Автор: platttonnn Категория: Тя и той   
Прочетен: 1098 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Понеделник. Центърът на Дрезден, окръжен от множество полицейски машини. Музиканти в народни костюми свирят народни песни, подпяват възрастни жени и мъже, весело тропайки с крака. Не са малко и млади мъже с предизвикателен израз на лицата. Това което виждам ме хвърля в ступор. Навсякъде гордо се веят руски флагове. Един флаг е просто удивителен: наполовина немски, наполовина руски. Знаменосецът се опитва да ми обясни на лош руски, че неговият флаг символизира единството на руснаците и немците. Множество младежи са в тениски с портрет на Путин. Плакати с Путин и редом Меркел със свински уши. Или Меркел в нацистска форма със знакът евро, напомнящ свастика. Плакати с мюсулмански жени в бурки зачеркнати накръст. Призиви към «дружба с Русия» и «война с НАТО». Хора къде съм? Нима това е Германия? 

Мнозина протестиращи носят в ръце плюшени прасенца. Хубава, тлъста свиня - символ на сита, христианска Германия. Никаква халална храна! «Да живее Русия!» - викат около мен. Някаква възторжена възрастна жена твърди: «Путин е в сърцето ми». Главата ми се замайва. 

Ситуацията прояснява младеж на име Майкл. 

- Защо така вярвате на Путин? - удивявам се аз. 

- Той е единственият силен лидер, който се бори с тероризма. А кому да вярване? На тази проамериканска марионетка Меркел, която отвори границите пред чужденците? Те насилват нашите жени, убиват нашите мъже, ядат нашият хляб, ненавиждат нашата религия и искат да построят в Германия халифат. 

- Но тук в Източна Германия аз почти не виждам чужденци. 

- И ние ще направим всичко, за да не ги видите. Ние не сме расисти. Но всеки, който идва в тази страна е длъжен да работи и уважава нейните закони. 

Аз разказвам на Майкл какво видях през януари в Мюнхен. Млади истерични глупачки, крещящи «Мюнхен трябва да бъде цветен!», «Обичаме ви бежанци!». Помня как пет хиляди либерали опитваха да пребият стотина вменяеми хора, излезли с единствен лозунг «Не на ислямизацията на Германия!» Спаси ги само полицията, с палки разчистила път на «фашистите». 

- Та това са «западняци», - с непередаваемо презрение казва Майкл. - Те вярват на всичко, което пишат техните глупави вестници. А ние се родихме в ГДР. Ние сме други, и нас не е лесно да излъжеш.

 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2659728
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив