Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 22:43 - За пиенето
Автор: platttonnn Категория: Забавление   
Прочетен: 1037 Коментари: 1 Гласове:
4



Няма да ми лесно но нека видим. Защото съм на 500гр троянска.Всеки може да пие малко или много. Но не всеки е професионалист,като мен,на младини един литър ром не ми личеше. На50 години направих пауза,без усилие,точно седем години. През тази пауза никой не беше във състояние да ме промени. Какво означава моето пиене.Ето пример,ако пия малко съм неадекватен,според мен,прибавям малко и влизам в такт,ако обаче има нещо,което да ме извади от това равновесие,се нуждая от нова порция стимул.Така навлизам в мои води,но тогава вече не аз а друг говори от мое име. Това  беше усилие,който знае повече нека сподели.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pumona - haha
07.03.2010 09:31
като в един виц - съвест нека изпия още едно? съвестта отговорила - изпий,но аз си тръгвам. а аз питам платоннн - кой говори вместо теб след ентото (примерно) питие? ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2676246
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив