Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2011 08:40 - Бисери от полицейските протоколи
Автор: platttonnn Категория: Забавление   
Прочетен: 4508 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 27.11.2011 08:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     “Върху потърпевшия са открити 4 рани. Две - смъртоносни, а други две, за щастие – не.”   “...и накрая дълго блъскаше с глава по обувките на разпитващия го сержант...”              Убитият почина от кръвозагуба на пулса...”   “... Ударът е нанесен с тежък тъп предмет, най-вероятно с джиесем марка “Ericsson”...”.   “...В началото обвиняемият упорито мълчеше, а след това неочаквано започна да отрича всичките си показания...”   “...Връщайки се от командировка, гражданинът Драганов открил съседа гол в банята си, след което се опитал да сложи край на живота му посредством фалшиво самоубийство...”   “...Докато обискирахме жилището му, гражданинът Х. излезе на балкона и шумно затвори вратата. На мен ми се стори, че се опитва да избяга и – без да губя време – скочих отгоре му да го задържа. А за това, че живее на шестия етаж – съвсем забравих...”          “...Задържаният беше ранен в дясното полугъзие...”         “...Задържаният Йорданов искал от продавачката водка и други сексуални удоволствия...”        “...По повод съдраните гащички на гражданката Петрова мога да съобщя следното: По време на обиска на Петрова, задържаната – в качеството си на проститутка – откъсна пагоните ми и ги напъха в гащичките си. Аз ги извадих оттам съвсем вежливо, без дори да се докосна до гащичките й.”    “...при преследването на гражданина Павлов аз произведох 8 предупредителни изстрела в главата и в останалите меки части на тялото.”    “...Следствието установи, че потърпевшата е бременна крава, собственост на гражданката Н., която била блъсната от движеща се с превишена скорост “Лада”, която се преобърнала и починала на място.”       “...трупът прелетя от едната стена до другата и бавно се спусна по нея...”      “...Тя беше изнасилена при самоотбрана...”      “А.Б. и В.Г., и двете на 7 години, вчера следобед по измамлив начин завели 21-годишния Себайдин Х., срочнослужещ в Строителни войски, в района на строящата се сграда в квартал “Овча купел 2”. Там те многократно извършвали с него блудствени действия, след което го изнасилили така, че да забрави името на майка си. Пред дежурния следовател той разказал как децата му правили неща, за които досега не се е знаело, че са измислени. Войникът е настанен в болница с физиологични увреждания и психически отклонения. Следователят е подал рапорт за напускане.”         “Бяха арестувани 26 000 бутилки водка – нелегално производство...”         “В канавката лежаха останки на мъж - вероятно мъртъв.”    “В следствие на няколко тежки удара под пояса потърпевшата е получила сътресение на таза...”     “Вчеpа в pестоpант “Кошарите” се състояла престрелка между две престъпни групировки. Дежурните полицаи, намиращи се в близост до местопроизшествието, успели да избягат.”     “Вчеpа от 12-ия етаж изхвърчал телевизоp "Sony", но не паднал на земята, а изчезнал някъде между 8-ия и 5-ия етаж.”      “Вчера беше иззето оръжието от незаконните бандитски групировки. То веднага беше предадено на законните бандитски групировки.”    “Вчера в храстите на Борисовата градина беше открит скелета на майстор на спорта по криеница.”    “Вчера две неизвестни лица нахлули в дома на семейство Иванови. След като заключили гражданката Иванова в банята, те принудили гражданина Иванов да изпие с тях две бутилки водка.”



Гласувай:
10


Вълнообразно


1. sande - Браво! Хумор от най-висока проба!
27.11.2011 10:14
За благодарност и аз да ти кажа един истински:

Председателът на Съда пита сина на пребития циганин:

- Като пристигна, какво видя?

- Ами видях, че баща ми лежи в безсъзнание.

- Как разбра, че е в безсъзнение?

- Ами той ми каза: Маани, маани, синко, в безсъзнание съм. Лошо ме биха.
цитирай
2. bogolubie - Благодаря ти, за този постинг!
27.11.2011 11:26
От доста време не се бях смяла така. Макар, че е повече за плач. Но...това е животът.
цитирай
3. hatanasov - Това са си направо...МИЛИЦИОНЕРСКИ
27.11.2011 13:13
протоколи.
цитирай
4. injir - Кое е истина и кое - не? :)
27.11.2011 14:37
Кое е истина и кое - не? :)
цитирай
5. platttonnn - Така е.
27.11.2011 19:53
bogolubie написа:
От доста време не се бях смяла така. Макар, че е повече за плач. Но...това е животът.

цитирай
6. platttonnn - Имаш вкус.
27.11.2011 19:54
sande написа:
За благодарност и аз да ти кажа един истински:

Председателът на Съда пита сина на пребития циганин:

- Като пристигна, какво видя?

- Ами видях, че баща ми лежи в безсъзнание.

- Как разбра, че е в безсъзнение?

- Ами той ми каза: Маани, маани, синко, в безсъзнание съм. Лошо ме биха.

цитирай
7. platttonnn - Не е лъжа.
27.11.2011 19:56
hatanasov написа:
протоколи.

цитирай
8. platttonnn - Всичко е истина,това са документи.
27.11.2011 19:58
injir написа:
Кое е истина и кое - не? :)

цитирай
9. platttonnn - Ще има,
27.11.2011 19:59
и втора серия.
цитирай
10. dimat - Поздравления!Посмях се от душА!
01.09.2015 00:04
Е,няма нищо по въздействащо от естествената простотия!

Някога мислехме,че само милиционерите при социализма са способни на подобен род творения,ама се смеехме от душа на френските полицаи във филмите с Луи дьо Фюнес.

Оказва се че простотията е задължителен полицейски атрибут и не зависи,нито от социален строй,нито от държавата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2674170
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив