Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2011 19:11 - Проф. Юлиян Вучков: Ще осъдя мафията „Господари на ефира”!
Автор: platttonnn Категория: Забавление   
Прочетен: 981 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Няма война между нас и професора - отстъпва Димитър Рачков image Войната "Проф. Вучков - "Господари на ефира" ескалира до крайност. Въпросът вече е кой кого? Нападките срещу проф. Вучков от страна на "Господарите" са нестихващи, но като че ли повече приличат на откровени подигравки, отколкото на сериозни обвинения. Къде точно се намира истината и колко процента са шоутриковете за приковаване на зрителския интерес провери репортер на "ШОУ", след като се свърза с водещия на "Господари на ефира" Димитър Рачков през уикенда. Заварихме водещия и половинката му Мария Игнатова на кратка почивка. Двамата обаче, вероятно за изненада на мнозина, отрекоха да водят битка: "Няма никаква война. Не желая да коментирам това, не е сериозно. Не воюваме с професора, няма смисъл от подобни теми. Водим си предаването и няма срещу никого нищо лично".

Не на това мнение обаче е проф. Вучков, който обяви в ефир война на "Господарите", а тях самите нарече "Мафиотизирана банда"! Професорът дори се закани да съди колегите си в най-скоро време. Повод за гнева му е, че почти няма издание на "Господари на ефира", в което негови изказвания и поведение да не са акцент.

Престрелките между професора и Господарите

Проф. Вучков: „Дами и господа, терористичната банда „Господари на ефира” е натоварила бездарния репортер Боби Ваклинов да преследва известни хора.”
„Господарите”: „Преследваме и неизвестни, ако има защо!”
Проф. Вучков: Той ги изчаква пред входа на дома им вечерно време, изскача пред тях като призрак и внезапно се нахвърля отгоре им, дърпа им ръцете, дрехите, докато им връчи уродливия скункс. Зъби се и заплашва, че не ще ги остави на мира, докато не си го получат!... Прилага насилие върху тях, снима го, след което го излъчва по телевизията, където тия Рачковци, Драчковци, Мачковци се гаврят...

Този скокльо, к’ъв беше Боби Ваклинов, публично съобщи, че не съм поел въпросната тъпа и гадно рекламирана статуетка и щял да се опита да ми я пробута. Ваклиновият Бобчо просто не знае с кого си има работа в мое лице! И Бобчо, и неговите началници трябва да знаят, че аз в незнаен ден, в незнаен час, но съвсем скоро ще подема цяла кампания от подписки, изявления и други охранителни мерки срещу гаврите и издевателствата на мафията „Господари на ефира”! Нека да не забравяме, че Гарелов ги осъди, така че и аз мога да ги осъдя!

„Господарите”: Кога това? Не му е съвсем вярна информацията на професора. Нас Гарелов никога не ни е съдил, а е съдил Нова телевизия по времето, когато „Господари на ефира” се излъчваше там. Първото дело е окончателно решено и искът е отхвърлен, второто ще приключи догодина.
Проф. Вучков: Аз никога не съм казвал „Гледам и не вярвам на ушите си”, а „Слушам и не вярвам на очите си”! Първо, тоя тропчо, освен че е некадърен репортер, той изглежда е и неграмотен, защото тези два израза са изрази с еднакво съдържание. Но най-важното е, че те са откраднали схемата на моето изразяване и аз ще ги осъдя жестоко!

Въпреки стотиците зрители, които ласкаят и харесват проф. Вучков, има, разбира се, и такива, които стигат до откровени крайности в изказванията си в ефир. Към тях тв легендата, прави впечатление, че почти винаги остава равнодушен с изключение на моментите, в които отговаря лично на хвърлената обида.

Ето и част от негативните зрителски обаждания, запомнени през годините, когато той водеше „Времена и нрави”:

2009 г. - „Вие сте бригадирът на мошениците в България.”
2008 г. - „Един човек, който не уважава мнението на зрителите, е простак, мухлясал старец и аз се чудя какъв професор сте.”
2008 г. „Вие сте един мазен пе’ал”

И отговорите на професора:

- "Аз по бригади не ходя, но съм уважавал бригадирките."
- "Обикновен професор съм, без претенции за безсмъртие в следващото хилядолетие."
- "Не обичам мазни банички и не търпя да ме настъпват, така че няма как да съм нито мазен, нито педал".

 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665189
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив