Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2012 11:58 - НАЙ-РАЗТЪРСВАЩОТО ОТ НОВИЯ БРОЙ НА "ШОУ"!
Автор: platttonnn Категория: Забавление   
Прочетен: 1626 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Топ историите от седмицата във вестника на народа:

Надежда Нейнски бременна в петия месец
• Бившият външен министър зеченала ин витро, била готова на всякакви жертви от любов към съпруга си Светлин


Жената на Професора от “Шоуто на Слави” изхвърлена от МВР, защото пеела на Трактора?
• Кларинетистът Илия Илиев се жалва от полицейско насилие 


Погребаха Манол Велев жив
• “Опитаха се да го убият още веднъж с пускането на слухове, извършиха покушение”, твърди съпругата му Весела Лечева


Вдовицата на Мишо Бирата:
Братовчедка на покойния ми мъж ме окраде!
• Веска Делуди си присвои три фирми и ме изнудва за много пари, разкри пред “Шоу” Ева Михова
• Мишо няма незаконен син, категорична е вдовицата на милионера, въпреки информацията, че тя вече е сключила тайно споразумение с момчето


Държат Алис на погребението на Сашо, за да не бие Севда
• Шок! Надгробният кръст на телевизионера падна, когато етническата туркиня прегърна жена му
• Катя Генова предпочете да кара ски, вместо да изпрати своя колега и приятел


Димитър Гачев:
“Стъклен дом” изпотроши дома ми!
• По груби сметки от “Камера” ми дължат около 80 000 лева за нанесени щети по време на снимките, твърди бизнесменът
• Повредиха ми басейна, изгориха електрическата инсталация, наводниха таваните, счупиха мраморна балюстрада, изчезнаха шкафове, лампи, миялна машина
• Би Ти Ви също са в играта, ще ги съдя в Ню Йорк


Капка Георгиева:
Вуйчо ми се разболя от рак заради Волен!
• Виждам, че Волен не е щастлив в момента
• Голяма част от структурите на “Атака” са готови да се присъединят, ако ние с Митко направим партия


Отец Любомир Попов:
Досието на Максим е било унищоено, когато е станал патриарх
• ДС-митрополитите трябва да смъкнат всичките си нашивки и 3 години да молят по очи за прошка


Кольо Парамов:
Кризата в България ще бъде тежка и дълга!
• Олигарсите диктуват дневния ред на БСП, нова “тройна коалиция” е задачата на Първанов


Вдовицата на убития Иво Пашалийски – Ния Сърбянова:
Екзекуторът на мъжа ми е осъден на 15 г. затвор, но не лежа и ден!
• Издателят на мемоарите на Тодор Живков – Свилен Вълчев-Сивия, държи с компромати червените и това му осигурява свободата, твърдят запознати


Сестрата на проф. Славов се разболя от скръб по него
• Виолета пред инсулт на погребението


Кола уби братовчедката на фолкпевицата Румяна!
• Жителите на Камено се страхуват черната серия да не продължи да мори роднините на фолкпевицата


Ирина Папазова: 
Разследваха мен и Илия Павлов като поръчители на убийството на мъжа ми
• Мултибосът дължал на ортака си Васил Папазов голяма сума 


Иван: 
Вихра първа ми изневери с Милан Кузов
• Тя е жестока в безсилието си, готова е да жертва дори детето, разкри тв водещият


Светослава Тадаръкова: 
Надчели брата на Тодор Живков с 400 000 марки
• Луканов искал да се ожени за Людмила Живкова
• Фамилията на вътрешния министър Димитър Стоянов била Куров!


Гей сватбите в България
• Филмът “Новите български любовници”, заснет от германски екип, е най-хитовият документ за брачните церемонии между нашенци с “двойно сексуално чувство” и партньорите им от Западна Европа
• Младите гейчета Пепи и Миро извадили най-голям късмет, бракувайки се за приказно богати чужденци
• Немският “съпруг” на 26-годишния Теди му поръчал булчинска рокля за 5000 лева


Масони в битка за АЕЦ "Белене"
• Румен Овчаров, Четин Казак, Емил Хърсев и Антон Станков се карат за имот и влияние


Състоянието на Гого от “Тоника” се подобрява!
• “Може да ми се случи чудото да оздравея, но става бавно, вероятно ще ми трябват години”, споделя певецът


Мария Иванова-Мери:
Имах афери с баща и син Сърчаджиеви, Радой Ралин и Стефан Продев
• Проф. Венцислав Янков искаше да ме отведе в Париж, но аз му избягах


Гард на Костов пазел и Боби Цанков
• Бившият шеф на охранителния екип на експрезидента Първанов Жоро Даскалов в момента варди Батков
• Най-щедро за охраната си шарели Славчо Христов и... врачката Светлина


Янко Ваташки-Лудия: 
Умирам!
• Зад отвличането на арабина стоял не той, а чужденец, който произвежда и продава амфетамини в “Люлин”, твърдят двете му адвокатки


Катрин Маркова:
Подпалването на колата ми е свързано с убийството на Мирослава и “Наглите”
• Не съм нито милионерка, нито пък мъжът ми е бил сикаджия, твърди съпругата на екзекутирания Иво Марков-Сиджима


Екскметът на Бургас се върна от оня свят
• Йоан Костадинов, който получи тежък инсулт, вече е изведен от интензивното отделение


Александър Каракачанов:
Петър Стоянов ми помогна за прокарването на закона за кредитните милионери, после се уплаши и се покри
• Държавна сигурност няма особена роля около кражбите на кредитното милионерство


Михаела Стоичкова пред “ШОУ”:
Мога да псувам на 6 езика!
• Не съм била любовница на Григор Димитров
• Отказвам коментар за Божидара Бакалова


Матей Казийски се срамува от баща си!
• Илия Казийски станал алкохолик, почти не изтрезнява


Дафовска остава на улицата?!
• Олимпийската шампионка по биатлон от Нагано"98 пред втори развод


ЦСКА се отказва от титлата, за да си спаси лиценза!
• “Императора” Иво Димов напердашил Дуци


“Лукойл” закъса с парите
• Баскетболната школа на клуба тъне в мизерия, пари за заплати няма


Тагове:   шоу,   елит,   мафия,   милионери,   евро,   пари,   кражби,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2670705
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив