Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2012 09:23 - Виц на деня
Автор: platttonnn Категория: Забавление   
Прочетен: 970 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Неделна проповед в църква. Изведнъж се чува страхотен гръм, появяват се кълбета пушек и от пушека се надига Сатаната. Огромен, страшен и с големи рога. Всички изпадат в паника и се изпокриват под пейките освен един дядка. Сатаната се приближава към него и казва изригвайки смрад на сяра от устата си:
- ЗНАЕШ ЛИ КОЙ СЪМ АЗ??
Дядката:
- Знам.
Сатаната:
- И НЕ СЕ БОИШ ОТ МЕН, ТАКА ЛИ?
Дядката:
- Хич, да знаеш. И без това от 36 години съм женен за сестра ти....


Тагове:   хумор,   виц,   сатана,   жена,   смях,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2676197
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив