Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2012 12:10 - Какво е Директна продажба ?
Автор: platttonnn Категория: Бизнес   
Прочетен: 1534 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Някои го наричат „Бизнесът на 21 век”. Повечето го смятат за най-защитен от рецесията. Милионерът Уорън Бъфет го нарече: „Най-добрата инвестиция, която някога съм правил”.
Това е индустрия, която се развива стабилно през последните 20 години, скачайки с над 91% само за последните 10. Индустрия, която се радва на годишни продажби от над 30 млрд. долара в Съединените Щати и повече от 100 млрд. долара в света. Индустрия, наречена „Директни продажби”. И за 13 милиона американци и 55 милиона души по света, които днес са част от нея, е преуспяващ бизнес!
Защо е преуспяващ бизнес?
Поради 4 причини:
 Реклама от уста на уста
 Широко разпространение на домашния бизнес
 Нисък риск, висока възвращаемост
 И не се изисква никакъв опит
Като граждани на Информационния Век сме постоянно заливани от съобщения. Телевизия, листовки, билбордове, банери. Истината е, че вече не се доверяваме на медийната пренаситеност. Но все още вярваме в личните препоръки от приятели или семейството ни. Това е особеност на човешката природа, която всеки холивудски продуцент познава добре. Нищо не продава по-добре от приятелската препоръка. Наричайте го препоръка, устна реклама, индивидуален подход. Както и да го наречете, това е голям бизнес. И то е, което движи директните продажби. Вместо да дават милиони за традиционна реклама, разпространителите чрез директни продажби плащат на хора, които с любов и ентусиазъм говорят за техните продукти и услуги. Тези препоръки от човек на човек могат да стават на работното място, в кафенето, по телефона, по интернет или навсякъде. Легендарният експерт по мениджмънт и автор на бестселъри Том Питърс нарича директната продажба „Първата наистина революционна промяна в маркетинга”.
Преди поколение, най-сигурният начин за финансов успех беше да ходиш на училище и да получиш хубава работа в добра компания. Да се захванеш самостоятелно с бизнес беше рисковано. Днес е точно обратното. Днес повече от 1 от 8 американски домакинства имат собствен домашен бизнес. Според световно познатият икономист Пол Зейн Пилзър, ние сме в средата на разцвета на домашния бизнес, който не показва признаци на забавяне. А работа от къщи означава край на пътуването до работа и никакви шефове повече. Вие си избирате кога да работите, как да работите и с кого да работите. Знаете, че начина да осигурите пенсията и здравното си осигуряване беше да работите като служител в някоя компания. Вече не! Бизнесът от къщи не е вълна на бъдещето, а на настоящето! Както гласеше заглавие от корицата на скорошен брой на списание „Форчън”: „Забравете за миналото, пенсионните фондове вече са история, това е 21 Век!”. Всъщност скорошни промени в щатския закон за данъците изравниха условията, давайки на предприемачите от домашния бизнес същите защитени от данъци спестявания и облаги като на корпоративните служители. Освен това да имаш бизнес от къщи позволява да претендираш за големи удръжки, което може да означава значителни спестявания.

Да създадеш собствен бизнес от нищо може да е скъпо и рисковано, но не и с Директната продажба. Защо? Защото компанията за директна продажба Ви осигурява необходимите средства, методи и обучение, от които се нуждаете, за да работите и печелите почти веднага. А с ниските си стартови разходи тя прави директната продажба практически достъпен метод за милиони да спечелят допълнителен приход, без да напускат работата си. Това е аспектът на директната продажба, привлякъл вниманието на автора на бестселъри и есперт по финансово планиране Дейвид Бах. Красотата на диретната продажба е, че всичко ви е на готово. Трябва само да намерите почтена компания, която предлага продукт или услуга, в които вярвате, и бихте могли да продавате. Джим Колинс – автор на „Създадено устойчиво” и „От добро към велико” преценява така предимствата на директната продажба: „Този бизнес предлага на обикновени хора най-систематизирания начин да постигнат икономически успех”.
Може би най-силната причина от всички за зашеметяващия успех и необикновената популярност на директната продажба е тази. Всеки може да го направи! Успехът в директната продажба не изисква специално обучение или бизнес квалификация. Няма да намерите каквито и да било тавани на заплащане или полова дискриминация. Световно известният автор на бестселъри „7-те навика на ефективните хора” Стивън Коуви казва: „Това е предприемаческа възможност, където хората могат да използват таланта и страстта си за по-големи облаги”. Компаниите за директна продажба са част от Американската икономика повече от 100 години. Но през последните няколко индустрията отбелязва голям растеж, уважавани бизнес експерти и компании от челния списък на Форчън започнаха да инвестират в директните продажби. Известният стоков маркетингов експерт Уорън Бъфет разтърси Уолстрийт през 2002, когато купи голяма компания за директна продажба чрез холдинговата си компания Бъркшър Хатауей. Днес той притежава 3 подобни компании и казва за това: „Най-добрата инвестиция, която съм правил някога”. И не е единственият! Редица крупни инвеститори са видяли бъдещето и започват да инвестират. От Холмарк Кардс и Рийдърс Дайджест до Сър Ричард Брансън, милионерът стоящ зад Върджин Рекърдс и Върджин Атлантик Еъруейс. От Сити Груп до Тайм Уорнър, всички се качват на борда. И сега вече знаете причините за това - успехът ви се дължи на устната реклама, на бизнес от къщи с нисък риск и висока възвръщаемост, които всеки може да прави, независимо от възраст, финансово положение, образование или опит. За 13 милиона в Америка и още 55 милиона в целия свят, вече заети с него, бизнесът е абсолютно преуспяващ.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2674646
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив