Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2011 00:07 - Духовност и пари.
Автор: platttonnn Категория: История   
Прочетен: 631 Коментари: 0 Гласове:
1



Като млад съм стигал  до гладна смърт,от липса на пари.Кремиковски работник бях,играта им естествено не проумях,кражба и пиянство.Програмирано е може би.,за този глад. От държавна сигурност,за някои познато,аз трудно се сетих,една чистачка ме спаси. Не приемаше душата свята,подобна гавра с човека. Няма изненади за хората,които разбират това,ние оставаме,това,което сме били винаги,те умират в мъки.


Тагове:   мъка,   глад,   радост,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675859
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив