Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2011 18:52 - Свидетел обръща делото “Яна”: Пламен Трифонов изскочи от храстите на метри от убийството!
Автор: platttonnn Категория: История   
Прочетен: 2846 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- Сигурен съм, че беше той, подстригал се е, за да не го разпознаят image Нов свидетел по случая с убийството на Яна Кръстева е на път да преобърне хода на разследването. Таксиметровият шофьор Георги Петров е категоричен, че е видял единия от двамата задържани по случая – Пламен Трифонов, в непосредствена близост до местопрестъплението. Така свидетелят оборва защитата на заподозрения, която го изкара от ареста с аргумента, че по време на убийството той е бил в другия край на София. “Слизах празен от телевизионната кула по бул. “Драган Цанков”. Малко преди пешеходната пътека до автокъщата, от гората изскочиха двама. Направи ми впечатление, че единият беше млад циганин на възраст между 20 и 23-24 години. Другият беше Пламен Трифонов. Беше около 5 часа сутринта. Развиделяваше се и го видях добре – беше по тениска и с дълга сплескана коса. Циганинът се качи, но Пламен Трифонов започна да му иска някакви 5 лева. Стана спор. Аз опитах да потегля постепенно, но Пламен Трифонов продължи да върви с колата и да дърпа вратата навън. Останах с впечатление, че делят нещо, защото циганинът отговори, че каквото е трябвало, го е дал. Накрая успях да потегля. Клиента го оставих на Централна гара. Със сигурност мога да кажа, че другият беше Пламен Трифонов. Задавам си въпроса защо се е подстригал... Готов съм да направим очна ставка. Не всеки ден ми излизат хора от храстите и вдигат такъв скандал. Спомням си ги много добре”, обясни Петров в “Директно: Карбовски”.

Той уточни, че не е давал показания, защото е разбрал късно за случая. Когато обаче съдът е пуснал Пламен Трифонов на свобода, решил да говори: “Готов съм да свидетелствам. Пламен Трифонов беше на 200-300 метра от престъплението, а не в “Сухата река” или “Хаджи Димитър”, както казва. Аз съм таксиметров шофьор, колата има номер и полицията може да установи и другия младеж. Докато го закарам до Централна гара, минах през целия център на града, а там е пълно с камери”. /БЛИЦ - Сигурен съм, че беше той, подстригал се е, за да не го разпознаят 26 ноември 2011, 18:35  
 



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Как така, не бил говорил, защото "разбрал късно за случая", а си спомня деня, часа,
27.11.2011 09:13
вида на човека, че даже го и разпознава подстриган???
цитирай
2. panazea - Горкото момиче !
27.11.2011 13:59
Жертва !
Никой няма право да посяга на човешки живот !
цитирай
3. анонимен - прокурора
27.11.2011 20:53
понеже са толкова кадърни или некой прокурорски син го енаправил сега ще намеримеитоя що е бил възглавница абепедерас къде беше толкова времета чак сега се сети мамкати ина бакшишо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2674731
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив