Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2012 07:47 - Как да направим Windows още по-красив
Автор: platttonnn Категория: Хоби   
Прочетен: 685 Коментари: 0 Гласове:
2



 
image

Ние хората сме ходещи противоречия. Ето аз например, който миналата седмица разпалено обяснявах как не харесвам Metro, защото е толкова драстично различен от добрия стар Windows Explorer, сега признавам, че въпросният „добър стар” ми е омръзнал до болка още преди години. Така де – работя с него още от времето на Windows 95 и предвид факта, че прекарвам средно по 4 до 10 часа пред екрана на компютъра си, класическият Explorer интерфейс ми е втръснал ужасно. 

Точно по тази причина обожавам различните инструменти за модифицирането му и от години не пропускам да изпробвам всяка нова щуротия от този тип, която се появи – от WindowBlinds, DesktopX и Fences на StarDock, през десетките алтернативни „кожи” за XP до DreamScene анимираните тапети за Vista. 

Всъщност през последните десетина години десктопът ми рядко запазва един и същ външен вид за повече от няколко седмици и постоянно се променя, а промяната обикновено отива доста отвъд избора на различни тапети за фон. 

Ако и вие като мен не обичате еднообразието и не се притеснявате да „посръчкате” Windows-а си в името на оригиналността, ето ви няколко страхотни идеи, благодарение на които бързо и лесно ще се сдобиете с уникално изглеждащо работно пространство.

Напоследък десктопът ми изглежда ето така:

image

Нищо общо с добрият стар и скучен Windows Explorer интерфейс, нали?

И определено нищо общо с десктопа на типичния Windows потребител, който най-често изглежда така:

 

image

 

Макар да изглежда доста драстична, тази промяна се дължи на една напълно безплатна програма на име Rainmeter. Тя се разпространява по силата на така наречения GNU GPL v2 лиценз и можете да я свалите свободно от тук.


Това, разбира се, е само началото на процеса, който ще доведе до пълно преобразяване на вашето работно пространство.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2673728
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив