Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2011 11:21 - Разследващият журналист от Нова ТВ Васил Иванов: Бомбаджията срещу мен е разкрит!
Автор: platttonnn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1754 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Глобиха ме заради Янко Ваташки-Лудия 24 март 2010 г. Разследващият журналист получава награда от Фондацията за подпомагане жертви на престъпления и борба с корупцията. Около топострието на Нова телевизия Васил Иванов се заговори, че ще напуска заради предложена му по-висока заплата от друга медия. “ШОУ” веднага провери така ли е, защото става въпрос за един от най-скандалните разследващи журналисти у нас. Преди време избухна бомба пред дома му в столичния квартал „Банишора“. Иванов се прочу и с репортажите си за полицейската лампа в джипа на Христо Стоичков, заради които си навлече гнева на футболиста и заканите, че ще бъде отнесен, както водата отнесла Ихтиман. Последваха една дузина разкрития, сред които уникални кадри, направени в затвора, както и негови лични афери с няколко жени.


- Васко, говори се, че конкурентна телевизия те е купила?
- Не се продавам, за да ме купуват. Имам готово ново предаване, на което аз ще съм така да се каже шеф. Ще се казва “Разследване”, което ще замести “Темата на Нова” след новините. Честно казано, аз казах на ръководството, че искам да правя такова предаване, и те се съгласиха и аз, разбира се, веднага започнах да действам. Трябва да ти кажа, че в началото на демокрацията беше по-интересно, защото всички далавери бяха толкова открити и показни, че без никакъв проблем ги хващаш и ги разследваш. А сега е по-трудно. Далаверите започнаха умело да се прикриват и по-трудно се доказват, а още по-трудно се заснемат. Сега например еди-кой си работи с офшорна фирма, има си счетоводители, има си адвокати и всичко се прави по-цивилизовано и още по-прикрито, разбира се. Аз имам полицаи приятели, които споделят с мен, че същият проблем го има и в полицията.

- Сключи през юли т.г. граждански брак с адашката на предишната ти приятелка Деница, от която имаш малко дете...
- Аз

имам от две жени две деца.

Имам 6-годишна дъщеричка Яна от Цветелина, моя колежка режисьор от телевизията. След това ми се роди другото дете - Васил, което скоро ще стане на 1 годинка, от Деница, въпросната адашка на сегашната ми законна съпруга. С първите две жени не съм имал брак. За пръв път се ожених истински едва сега през лятото в Каварна. Казвал съм го някъде, но пак ще припомня, че нас ни ожени кметът Цонко на самия нос Калиакра. Събрахме се 15 души приятели, седнахме в едно заведение, хапнахме, пийнахме и така...

- С какво се занимава Деница?
- Тя е мениджър в една голяма фармацевтична фирма.

- Как се оправяш все пак с две деца и с две жени?
- Много добре. Скоро може да имам и трето дете и от това по-хубаво няма. Аз между другото съм поел ангажимент към Яна и всеки ден я водя на детска градина, а малкия Васил виждам често. Не съм си оставил децата.

- Какво стана с взривения от бомба апартамент на майка ти през април 2006 г.?
- Ремонтирахме изцяло жилището и всичко е наред.

- Къде живееш сега?
- В центъра, заедно със съпругата ми.

- Разбра ли се все пак кой е поставил бомбата?
- Знае се кой я е поръчал. В МВР имат данни, но сигурно нямат достатъчно доказателства, за да бъде внесено обвинение в съда. Аз друго обяснение нямам.

- Би ли се съгласил да участваш като свидетел в знаково дело като това срещу Алексей Петров?
- Честно да ти кажа, никога не съм се интересувал от него и неговите дела. Виждал съм го един-единствен път на представянето на една книга на Кеворк Кеворкян и само се поздравихме и толкова. После, аз не съм криминален журналист, за да отразявам дела по повдигнати обвинения на разни хора, аз се занимавам с други неща, с по-специфични. Аз съм свидетел по шест дела в момента. Това са дела, които се водят за мои репортажи, в които съм изобличавал хора и след това прокуратурата е завеждала срещу тези хора дела и мен затова ме викат, мен и моите хора за свидетели. Ние непрекъснато се влачим по съдилища. Поне два пъти в месеца съм на някакво дело. Даже често се случва, че като отида, не знам точно кое дело ще се гледа. Миналата година даже ме взеха с полиция директно от телевизията за едно дело и

ме глобиха 500 лева,

защото съм бил получавал призовки, за които аз въобще не знам да съм получавал. Те са си пращали призовките на нашата юристка от телевизията, а тя забравила да ми ги предаде. Това беше за делото срещу Янко Ваташки-Лудия. Бях правил репортаж за извращения в затвора и той беше главният обвиняем. Трябва да ти кажа, че Янко Лудия тогава беше пуснат на свобода под гаранция и сам си дойде на делото. Парадокс, но е факт! От Агенцията по държавни вземания ми удържаха тези 500 лева от заплатата.

- Имаш ли кредити?
- Имах, но сега вече, слава Богу, нямам. Погасих ги наведнъж. Имах два потребителски кредита към банки, но скоро продадох един апартамент, лично мой, купен от мен, и вместо да плащам лихви на банките, аз погасих заемите. Те не бяха чак толкова много, но с останалите пари от апартамента си достроих къщата, която имам в полите на “Витоша”.


Едно интервю на Александрина РОКАНОВА



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2674871
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив