Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2012 11:17 - Боян Стоянов : Многократно се гавреха с мен в затвора.
Автор: platttonnn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1288 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
За много българи затворникът не е човек. Проблемите на лишените от свобода не се решават, а се крият. Изхвърлиха ме, за да си умра вкъщи. Това заяви бившият затворник Боян Стоянов – Шика по повод обявената гладна стачка в Софийски затвор и зверствата, които стават там в предаването „Насреща Люба Кулезич ” по TV7.

 

Според Стоянов за много българи затворникът не е човек. „Публична тайна е, че се гавриха с мен – бях изолиран многократно за периоди от по 2 месеца след всяко мое интервю, което давах и бях лишаван от много неща. Това ми бъркаше в психиката”, заяви в национален ефир Шика.   Според него проблемите се крият, а не се решават. Мен ме изхвърлиха да си умра вкъщи. Можете ли да си представите докторът завеждащ здравно отделение в затвора - д-р Проданова, каза в един сутрешен блок, че са ми направили услуга като ме пускат да си умра вкъщи, съобщи още Стоянов.

 

В студиото на Кулезич бе и адвокат Елен Янкова, която заяви, че боли хора с доказани тежки заболявания са лишени от грижите на специалисти като уролог, ендокринолог и т.н. Тя е категорична, че протеста на затворниците е насочено към прокуратура. Държавата не може да се справи с проблемите, заяви още Янкова.

 

Адвокатът на Янко Ваташки – Лудия Мария Денинска  обяви, че клиентът й в продължение на години е третиран като най-голямото зло на държавата, а това не е така. „Удобен е за управляващите. Бил е пребиван многократно, както и неговото семейство. Има 10 оправдателни присъди. Протестното писмо, което е разпространено до медиите е от дата 8 февруари, а той е в гладна стачка от 6 февруари. Болен е от тежка форма на диабет и това не е инсинуация. Прякорът му е на МВР и на техните сводки. Той няма психично заболяване”, обясни още тя.

 

По телефона в студиото се включи и бившият началник на Софийския затвор Митко Димитров, който сега е начело на „Главна дирекция по изпълнения на наказанията” (ГДИН).  Попитан дали има гладна стачка, той отговори, че гладуват, но не са 12, а 6 заради  стационара. Той ще бъде преместен там, където ще има по-висока охрана. Според него в момента се симулира гладна стачка. На въпрос на водещата Димитров отговори, че те не водят преговори и всеки има право да гладува.



Тагове:   адвокат,   насилие,   съд,   закон,   затвор,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665183
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив