Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2011 08:35 - Азис изпитва удоволствие да му плюят в устата.
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 556 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image Николета Лозанова се възбужда, когато я малтретират, а Азис изпитва удоволствие да му плюят в устата. Тези потресаващи откровения двете приятелки направиха в предаването “Черешката на тортата”. Дори водещият на “отечествен фронт” Мартин Карбовски, който неведнъж е изпъквал със скандални коментари, не скри смущението си от признанията им. “Ние с Валери знаете ли как се млатим. Ама не сериозно. Но като ме удари не давам задна. Знаеш ли какви шутове му бия?”, изказа се Николета, а твърденията й бяха подкрепени от Ванко 1, който призна, че при кавгите си влюбените си биели шамари.

“Ама на мен ми е много кеф да ме бият. Така се възбуждам”, продължи Николета и тотално засенчи иначе най-изявения провокатор в шоубизнеса Азис. За да не остане по-назад след кратко колебание с какво да шокира, Василка пък заяви:”Аз пък обичам да ми плюят в устата”.

Признанието на фолк певеца логично доведе до извода на Николета :”Леле колко си приличаме”. Явно странните им предпочитания в секса доста са ги сближили, констатират потресени зрители на Нова телевизия в интернет форумите. Защо обаче подобни неща се говорят в национален ефир и то в праймтайма на телевизията, остава загадка. Все пак шансът някое дете да е запознато с нравите на Николета и леглото на Азис е доста голям, коментира в. "Всеки ден". /БЛИЦ

 


Тагове:   ново,   лъжа,   истина,   игри,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665050
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив