Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2011 09:08 - Или ми напомнят на семейна двойка, която влиза в ЦУМ и избира лампион.
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 1200 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 08.10.2011 09:12


/Ето какво може да изтърси разгневен,от загубата гей,който няма представа,за своята ревност и завист,по отношение на здравите и нормални семейства. /
image

Снимка: БТА

 

Кандидатпрезидентската двока на ГЕРБ Росен Плевнелиев и Маргарита Попова приличат на семейна двойка, която купува лампиони.

Това заяви в Царево лидерът на БСП Сергей Станишев, според когото между качествата на претендентите на БСП – Ивайло Калфин и Стефан Данаилов, и на управляващите не можело да има сравнение.

„Всеки пази вкъщи сигурно едни стари снимки на баби и дядовци от началото на века, снимани един до друг, глава до глава. Това ми напомнят те (Росен Плевнелиев и Маргарита Попова). Или ми напомнят на семейна двойка, която влиза в ЦУМ и избира лампион. Няма никакво послание, няма никакъв ангажимент“, изрази се образно Станишев и попита риторично какво е казал Плевнелиев през последния месец.

„Аз се сещам за едно нещо – „Катуница не интересува никого. Хората искат да ме пипнат”. Много си е повярвал. Само че на него му е написано на челото, че не си е на мястото, че няма идея какво трябва да върши президентът”, възмути се лидерът на БСП.

Според него Плевнелиев е просто една пионка в ръцете на премиера, а България в момента се нуждаела от президент, който може да бъде коректив на тези, които са на власт.

По думите му такава слаба организация на изборите не е имало.

„Най-големият отпускар в държавата – министърът на вътрешните работи, всичко се тресе в държавата, протести навсякъде, напрежение между етническите общности, той човекът си ходи на концерти с Веско Маринов. Бях в Силистра, същия ден идваше и Цветанов – разпънали едни гигантски палатки, 50 000 лева струва един концерт, хората се ядосват, там хората живеят много бедно, а те си хвърлят парите по концерти“, ядоса се още Станишев.

Той разказа и друг случай от предизборната си обиколка в Балчик. Същия ден отишъл и премиерът.

Станишев видял, че хората се смеят, и ги попитал защо се смеят. „Стана ясно, че същия ден премиерът е открил пречиствателна станция, която функционира от 2009 г., и аз им предложих да отиде премиерът да открие НДК”, разказа още Сергей Станишев.




Тагове:   ново,   лъжа,   истина,   игри,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2675102
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив